{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Turde i shoppe her?
  • #1   18. maj 2009 Det ser ud som om at butikken lukker og det er derfor at priserne er ekstra billige smiley

• #2   18. maj 2009 Jeg er ikke sikker. Da jeg klikkede ind på siden poppedee der lidt efter et lille vindue op om at man skulle sende bud efter en kode for at få yderligere 10 % rabat. Så er det man tænker: udlevere e-mailadr. til noget ukendt og så aflurer de måske afsender m.m. Umiddelbart vil jeg ikke være tryg ved det.

• #3   18. maj 2009 Jeg turde godt efter et par e-mails med siden, men vær obs på det er fra USA, så tages tingene i tolden ryger der toldafgift oven på.

• #4   18. maj 2009 se her, det står under deres vilkår/handelsmetoder

Sales Tax:
    Sales tax will only be assessed for orders that are shipped within the state of New Jersey (6 %). This is due to the fact that our office is in New Jersey. All other states and countries are tax-exempt.

betyder det ikke der ikke kommer told på eller hvad?

• #6   18. maj 2009 nej... det betyder blot at den amerikanske sales tax ikke er på i andre stater end new jersey. Told er det danske systems afgift... men har du tjekket om de overhovedet sender ud af staterne? Det er ikke altid at amerikanske sider gør det...

Umiddelbart turde jeg godt handle der, men det nytter jo ikke noget hvis de ikke sender til europa

• #8   19. maj 2009 Lige et spørgsmål mere, er det sikkert nok at betale med visa?, jeg har kun handlet med zooplus før og der vidste jeg alt var ok inden jeg handlede der fra andre brugere herinde.

tror jeg sender dem en mail og hører om deres omkostninger ved at sende til dk.

Kommentér på:
Turde i shoppe her?

Annonce