501 visninger
|
Oprettet:
snart fødselsdag :) {{forumTopicSubject}}
Så fylder vores lille Amy pige snart 1 år..
- Nogen der har nogle gode råd/ide'er/forslag til hvordan man kan gøre sin hunds fødselsdag speciel for den ??
maj 2008
Følger: 12 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 154 Svar: 938
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 33 Svar: 830
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.658
I vores kreds holder vi den slags med playdates, så vi skam mødes med alle hundevennerne om søndagen.
Og så tager jeg nok noget kage eller andet med..
Vi plejer også gerne at give nogle smågaver til hunden, ben, legetøj eller andet, så det tror jeg også hun får
På selve dagen skal jeg til træning.. Så der gør jeg ikke så meget, udover leg med de andre hunde.. Måske tager jeg slik med, det ved jeg ikke endnu..
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 92 Svar: 11.102
Jeg holder aldrig fødselsdag for mine hunde....dagen er nøjagtig som den plejer at være for dem....... og jeg er sikker på, at hundene er totalt ligeglad med , om de har fødselsdag.
Mine hunde får heller ikke Jule-gaver..... de leger kun med papiret og det synes de er sjovt nok for dem ....:O)
Men hvis ejerne synes der skal holdes " fest " for vufferne.... så er det da fint at man fejrer dem.... *GG*
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.658
det er sååå hyggeligt
Jeg forstår skam godt at folk ikke gider, og jeg gider heller ikke selv står og rode med en "hundekage" af leverpostej og andet godt.
Vi holder en god gåtur, som også er første tur efter sterilisationen..
snart fødselsdag :)