{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  snart fødselsdag :)
  • #1   18. maj 2009 Yoda havde fødselsdag i sidste måned. Han fik ekstra med guffer, lidt lækkert i aftensmaden, en god lang gåtur og et ekstra stort ben at ligge og gnave i smiley

• #2   18. maj 2009 Emma bliver 4 på fredag. Hun skal havde et nyt halsbånd så jeg har købt et i nylon med broderet navn på. Ellers skal hun bare hygges om med extra guffer og en tur til et område hvor hun ikke har været før.

• #3   18. maj 2009 Gaia bliver et år tirsdag om en ige.
    I vores kreds holder vi den slags med playdates, så vi skam mødes med alle hundevennerne om søndagen.
    Og så tager jeg nok noget kage eller andet med..
    Vi plejer også gerne at give nogle smågaver til hunden, ben, legetøj eller andet, så det tror jeg også hun får smiley
    På selve dagen skal jeg til træning.. Så der gør jeg ikke så meget, udover leg med de andre hunde.. Måske tager jeg slik med, det ved jeg ikke endnu..

• #4   18. maj 2009 Jeg føler mig som den ondeste hunde-ejer i verden lige nu..... meeeen jeg kommer hurtigt over det.... *GG*

Jeg holder aldrig fødselsdag for mine hunde....dagen er nøjagtig som den plejer at være for dem....... og jeg er sikker på, at hundene er totalt ligeglad med , om de har fødselsdag.

Mine hunde får heller ikke Jule-gaver..... de leger kun med papiret og det synes de er sjovt nok for dem ....:O)

Men hvis ejerne synes der skal holdes " fest " for vufferne.... så er det da fint at man fejrer dem.... *GG*

• #5   18. maj 2009 Nittib,
    det er sååå hyggeligt smiley
    Jeg forstår skam godt at folk ikke gider, og jeg gider heller ikke selv står og rode med en "hundekage" af leverpostej og andet godt.
    Vi holder en god gåtur, som også er første tur efter sterilisationen..

Kommentér på:
snart fødselsdag :)

Annonce