{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
652 visninger | Oprettet:

Et godt råd imod bidning?? {{forumTopicSubject}}

Min dejlige lille tøs er nu blevet 11 uger, og hun bider simpelthen i ALT hvad hun kan komme til, ved godt at det er helt almindelig adfær og hendes bisser klør, og hun har nu lært kommandoen NEJ, og slipper også de ting hu´n nu har gang i.
MEN, jeg kan ikke rigtig få hende til at lade være med at bide i vores fingre og arme osv. Er der nogle der har nogle gode fif?

Ville også lige fortælle hvor dygtig hun allerede er blevet.
Vi har kun haft hende i en uges tid, men hun har allerede lært at SITTE, GIVE POTE og næsten DÆKKE. og indtil videre kan hun være alene hjemme i 2,5 time helt uden problemer.
Hun er bare SÅ DYGTIG smiley

Fra den stolte hundemor smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et godt råd imod bidning??
  • #2   18. maj 2009 Mange tak for rådene, jeg har allerede været ved at afprøve det med at sige en høj piv lyd, og det ser ud som om at det allerede giver pote, mange tak:)

• #3   18. maj 2009 En lille detalje - du skriver, at hun har lært kommandoen Nej... Og det er HELT sikkert, at det har ingen hvalp på 11 uger ;o)

• #4   18. maj 2009 Der er intet, der er indlært på en hvalp på 11 uger. Den begynder at få en fornemmelse, men stabilitet kan ikke opnås på den tid.

Specielt nej-kommandoen kan slet ikke vurderes på det tidspunkt, da der først senere kommer ting, der for alvor udfordrer hundens impulskontrol.

Kommentér på:
Et godt råd imod bidning??

Annonce