{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.345 visninger | Oprettet:

Strit ører ???? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.

Jeg har den her skønne Boston Terrier, som nok har lidt for store øre. smiley
Han er snart 8 mdr, og har lavet mig fortælle at de gerne skulle stå op inden. Har i nogle gode ideer til hvordan jeg kan hjælpe ham med at få dem op og stå?
Har oprøvet med tape nogle dage, men det somom de falder ned efter en dag, også hjælper det jo ikke meget!!

HJÆÆÆLP? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Strit ører ????
  • #1   13. maj 2009 Nu ved jeg ikke hvordan du taper dem op, men måske du skal have en til at vise dig hvordan du gør det rigtigt? (jeg ved at nogen bruger pap til at "stive af" med)

    Jeg har ingen erfaring med tapening, men de jeg kender der har haft tapet deres ører, har haft det noget mere end et par dage.
    De har haft tape på nogen dage, så uden tape nogen dage, så tape på igen osv, over en periode, indtil ørerne kunne stå selv.


  • #3   13. maj 2009 Okay. Altså jeg folder øret på midten/langs, hvorefter jeg kører det bagom øret og frem mød snuden. Hvis det gav mening. smiley Men måske jeg prøver med pap, er bare bange for det generer ham, så han kradser dem til blods?

  • #4   13. maj 2009 Matie -som sagt har jeg ingen erfaring med tape, så jeg kan ikke sige dig hvordan det gøres korrekt:o)
    -jeg ved blot at nogen bruger pap.

    Men jeg er næsten sikker på der nok skal være nogen herinde, der kan forklare, eller henvise til nogen billeder e.l. :o)


  • #5   13. maj 2009 Kan de godt komme op og stå så sent ? Han har vel skiftet tænder osv .. Plejer man ikke og sige at det skal være inden tandskiftet ?? smiley

  • #6   14. maj 2009 jeg kender også kun til tape, men har heller ikke personlig erfaring, ved dog du skal lade det sidde i en længere periode.

  • #7   14. maj 2009 Jeg tror ikke de kommet til at stå op hvsís de ikke gør det nu. Som Laura skriver, skal de gerne stå op inden tandskifte.

    Personligt har jeg mødt flere bostons, og deres ører har været rejst fra de var omkring 8-10 uger mener jeg.....


  • #8   14. maj 2009 Tak for alle svarene.. Men de skal, om jeg så skal hive dem smiley Nu har jeg hørt fra nogle andre bostoner, og der er flere som har haft samme problem, men det skulle hjælpe med bred tyk tape. Nu har jeg tapet dem op, så nu må vi se. Han skulle jo gerne kunne blive avlsgodkendt, og så går det jo ikke at de hænger smiley

  • #9   14. maj 2009 Ja - jeg er da spændt... pøj pøj med det....;0) som sagt - Floras kom op og stå til sidst..... men hun kan altså godt have "morgen-ører" der hænger lidt.... men det meste af tiden står de fint op..

  • #10   14. maj 2009 Jeg tror ikke du skal forvente de kommer op når de ikke er det nu... Har de været oppe på et tidspunkt?
    Men prøv da at kontakte din opdrætter og forhør dig ad om han/hun har nogle gode råd eller kan hjælpe med tapen.


Kommentér på:
Strit ører ????

Annonce