"Hvor er mine bananer....?" {{forumTopicSubject}}
Tænkte jeg, og kiggede forvirret rundt i køkket.
"hmmm.... har nok glemt at få dem med ind fra bilen". Ud til bilen og tjekke. næh, nej heller ingen bananer her!! Gad vide om...?
Ud i haven og kigge.... Der ligger Monty.... Han snorker højlydt, men letter pligtskyldigt det ene øjenlåg mens han tydeligt tænker..."lad mig dog sove..."
Bagerst på græsplænen står hun, med ryggen til. Travlt optaget af et eller andet. "Tesla" ,kalder jeg. Tesla hører intet... hun VIL ikke høre men hendes kropssprog fortæller mig at hun forsøger at skjule et eller andet..
Ganske rigtigt.... ½banan er fortæret, 2 bananer er skrællet og 2 bananer har et par tandmærker i skralden..... "Jeg så dem først, mor!!" ....."TESLA, hvad har du gang i..?".... "Jeg kender ikke til noget, mor, de lå her bare.... jeg har aldrig set dem før, skal jeg kysse dig lidt, mor....?"
Jeg har en professionel tyveknægt i huset i øjeblikket.... Nogen der vil købe...? Måske bytte... for 10 bananer...*G*
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.174
Prøv Zoo, der er masser af bananer.
maj 2005
Følger: 102 Følgere: 101 Hunde: 2 Emner: 545 Svar: 14.746
Daisy er også pjattet med bananer.
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 33 Svar: 1.057
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.610
nov 2006
Næh det vidste jeg ikke... men kunne Tesla tale er jeg sikker på at det var dét, hun ville have sagt...GG*
nov 2006
Øv da.... Så vil jeg hellere miste et par bananer end en flæskesteg juleaften...((o:
mar 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 17 Svar: 656
Og havde engang en lagkagetyv
feb 2006
Følger: 35 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 761 Svar: 4.808
Vores første Gd, var en tæve der var blevet mishandlet og sultet, vi fik hende som 1 årig.. Hvad hun ikke nåede, at stjæle..: en hel pande frikadeller, krydderier, frugt/grønt og meget meget andet... Den værste var en 3 pak Stimorol... Hmmm Kurv, Pippi ja tilmed Pumba var smurt ind i tyggegummi.. ARGH!
mar 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 17 Svar: 656
jan 2008
Følger: 52 Følgere: 47 Hunde: 3 Emner: 743 Svar: 5.377
jan 2006
Følger: 49 Følgere: 59 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 8.388
Babe stjæler osse bananer hvis hun kan komme til det
hun elsker bananer og spiser dem gerne med skræl hvis hun kan komme til det
men ok hun spiser osse agurk, gulerødder og salat *GGGG*
nov 2006
Kviesgaard:
Monty havde også tyvagtige tendenser på et tidspunkt. Det var toiletruller, sokker, tæpper, sofapuder. Han var dog nem at tage på fersk gerning da han ikke er særlig elegant og ej heller kan liste.
Tesla der i mod.... Jeg tror hun er 3/4 kat. Hun kan liste og bevæge sig rundt fuldstændigt lydløst. Hun kan tage ting, også ting der vil skramle/knase UDEN at der kommer en lyd.... Eminent tyv...((o:
Janne:
Begge mine elsker også frugt og grønt. De har hver deres favoritter, men alt ryger ned. Hundemad der i mod: Det spises kun for ikke at dø af sult....*G*
"Hvor er mine bananer....?"