{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.323 visninger | Oprettet:

har bare lyst til at slå hende {{forumTopicSubject}}

ja lyder måske lidt voldsomt.. og det er noget der skete fredag formiddag, men harværet til konfirmation 2 dage i træk, så har ikke været ved computeren før... men...

Fredag formiddag.. selvfølgelig ved at komme forsent ud af døren for at nå i kirke.. ringer en veninde der bor i bygningen ved siden af.. helt forvirret.. hunden har været oppe og slås og hun kan ikke vurdere om hun bør tage på hospitalet med ham.. jeg løber så derovre, med stilletterne i den ene hånd og en børste i den anden.. hunden er super glad og hopper rundt.. men på den ene side af hovedet har han et voldsomt "hudafskrapning".. ved ikke hvad jeg skal kalde det.. håret var der stadig, men under den korte pels var det her åben sår på størelse med en knytnæve... helt væskende og betændt.. kiggede meget underligt på det, og spurte hvornår fanden det var sket.. så ikke lige frem frisk ud.. nej nej det er 14 dage siden han var oppe og slås.. hun havde bare ikke set det før nu..hunden var altså våd ned af halsen så meget væskede det.. spørgsmålet var så om hun behøvede at tage på hospitalet sammen dag.. det var jo helligdag og ville koste hende en formue.. Jeg havde så meget lyst til at slå hende.. sagde vist noget ikke så pænt og løb ned til min taxa for at nå min lillebrors konfirmation.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  har bare lyst til at slå hende
Kommentér på:
har bare lyst til at slå hende

Annonce