{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
600 visninger | Oprettet:

Han spiser ikke {{forumTopicSubject}}

Lige nu får min chihuahua Royal canin adult, men er ikke meget for at spise det. Har efterhånden prøvet så meget forskellig slags mad.
Det ligger såen at jeg snart får en lille hvalp mere af samme slags. Hun skal jo så ja junior foder. Bailey har før spist pedigree junior som han virkelig godt kunne li.

Mit spørgsmål er så., ville der ske meget ernæringsmæssigt ved at give ham det igen selvom han er et år? Tænker at det måske ikke har så stor betydning igen fordi det jo er en lille hund..
Hvis man nu giver ham lidt tilskud af andet grønt og fiber kiks hvad ved jeg, ved siden af??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Han spiser ikke
  • #2   10. maj 2009 Det var jeg ikke klar over ;o(
    Hvor man kan købe de mærker du foreslår?

• #3   10. maj 2009 Når du alligevel skal have en hvalp til, synes jeg du skal fodre din anden chihuahua med hvalpefoder også. Jeg har samme problem med min chihuahua, han gider heller ikk rigtigt at spise. Vi har en fransk bulldog hvalp på 5 mdr, og han får selvfølgelig hvalpefoder og det fodrer vi begge med, da chihuahuaen får lidt mere fedt end hvad der er i voksenfoderet. Min chihuahua er 1 år og 4 mdr.
    Så du kan sagtens fodrer dem begge med hvalpefoder, det vil din chi have godt af, hvis den er meget slank og kræsen, som min chi er.

• #5   10. maj 2009 Hvad foder bruger i ? Tror jeg vil prøve at finde noget foder de begge kan få.., vil jo gerne ha han spiser. Men tænker også at det jo er en lille hund så måske de bare ikke har brug for så meget mad..

• #6   10. maj 2009 Jeg bruger Hill's Natures Best for puppies. Det kan de begge godt lide. Det er desværre bare lidt dyrt, men sådan er det jo smiley

• #7   10. maj 2009 Ja det hører jeg med pedigree.., tak for advarslen. Vi var nemlig ved at købe 10kg igår på tilbud. Glad for jeg ikke gjorde det alligevel.

Det med olien har jeg ikke tænkt på, er det sundt nok at putte lidt i det mad han får nu morgen og aften hver dag?

• #9   10. maj 2009 Såen en bold har han ude hos min mor.., men den fungerer ikke med royal canin i ;o) Tro mig har prøvet.. Tror bare jeg må videre i testen med hundemad. Synes bare det er svært, for vil gerne give ham det han har brug for. Men nu hvor jeg hører pedigree er dårligt.., hvor mange andre mærker er så også det?? Hmm.. Det en værre foder jungle ;o)

• #11   10. maj 2009 Der er smagsgaranti på Royal Canin-så hvis din hund ikke har spist ret meget af posen,kan du få pengene tilbage.

• #12   10. maj 2009 Jeg synes du skal holde Bailey fra hvalpefoderet. Han vejer 2,5 kg og det er en god vægt.. Hvis han først bliver for tyk er det vildt svært at få ham tilbage til den gamle vægt.

Jeg blander engang imellem en lille smule hvalpefoder i Bisses foder for så står han og leder efter de små stykker og så ryger der også nogle af hans egne piller ned. smiley Jeg fodrer også med RC Chihuahua.

• #13   11. maj 2009 Tak for svarene. Har fundet nogen nye poser fra Royal Canin jeg vil prøve. De skulle hedde sensible, for kræsne hunde.. Så holder ham fra hvalpe foderet.

Kommentér på:
Han spiser ikke

Annonce