knop på den nederste øjelåg {{forumTopicSubject}}
hej jeg har en hvalp der pludselig har fået en knop på det ene nederste øjelåg ,nogen derved hvad det kan skyldes ,kan det være en af de andre hvalpe der har bidt hende der??
Jeg ringede først til min egen dyrlæge, men han har politi hunde i dag, så ham kunne jeg ikke få fat på ,så ringede jeg til en jeg har brugt en del ved siden af, han sagde at jeg skulle vente til mandag og se om det udvikler sig, tror i det er noget alvorlig, er helt i panik ,da hun er solgt og vil jo ikke sende syge eller hunde med fejl væk herfra ,det ville jo være forfærdeligt for de nye ejer, håber nogen kan fortælle mig, hvad det kan skyldes og om det måske er noget der kan forsvinde igen eller om det er alvorligt kh sanne
jul 2006
Følger: 30 Følgere: 28 Hunde: 4 Emner: 18 Svar: 3.042
nov 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 3 Emner: 40 Svar: 464
jan 2008
Følger: 59 Følgere: 55 Hunde: 4 Emner: 119 Svar: 756
til ninna ja jeg har bille han er bare altid så sød og flink selv om altid har mange kunder og ventetiden er lidt lang har brugt ham rigtig meget med dumme spørgsmål her mens vi har haft hvalpe og han har altid være så flink har du også bille ??? hvad er en pubetets bums ved hvalpe går det væk igen?? kh sanne
knop på den nederste øjelåg