{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er folks opfattelse af Henne Pet?
  • #2   6. maj 2009 Mine to drenge får det og de liver i bedste velgående *g*
    Det er et godt godt, taget prisen i betragtning.

• #3   6. maj 2009 Den ældste af mine hunde - Tikki - har fået det hele sit liv, da det er det eneste foder hun kan tåle, og hun fungerer rigtig godt på det, og har været med på indsatser og øvelser som redningshund, hvor hun har arbejdet mere eller mindre konstant i flere dage !

Den yngste af mine hunde - Cabby - får det blandet i sin mad, men kan ikke leve på det alene, da han så bliver for tynd (selvom han får Active og en ordentlig portion) ... her blander jeg så med enten Royal Canin eller Hills energifoder !

Begge hunde får desuden lakseolie hver dag og Pemmikan når vi skal arbejde meget - begge dele også fra Henne Pet Food.

Så efter min mening et godt foder med mindre tilsætningsstoffer end nogle af de andre typer af foder, og også en fornuftig pris :o).

Eneste er som en anden nævner bare at det lugter, og så kan det farve pelsen (i mit tilfælde dog kun et plus, da de får en meget flottere rødlig farve af det) !

/Carina

• #4   6. maj 2009 det er ok, men Luna fik for blød pels af det, og dårlig ånde

Kommentér på:
Hvad er folks opfattelse af Henne Pet?

Annonce