{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
526 visninger | Oprettet:

hundebad :D {{forumTopicSubject}}

ja så fik jeg både badet hunde, mig selv og badeværelset..*G* 4 i en.. for det går vildt for sig når der står "hundebad" på skemaet.

Jeg morer mig over hvor forskelligt vores 2 tager det. Nova er en rigtig retriver og tænker "fedt mand bad".. hun er ikke til at drive ud, Imens dixie står og tænker "åh gud lad det være overstået" og en hund kan næppe se mere fornærmet ud når den træder ud af badet.
Til gengæld har de det lige omvendt når det gælder tørring. Dixie nyder at blive tørret, mens nova ikke gider alt det pjat med hårtørrer og håndklæde.. næh tak smiley så hellere ryste sig et par gange og få vasket badeværelset med smiley

Hvordan har jeres vovser det med bad? Hader de det eller elsker de det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hundebad :D
  • #1   29. apr 2009 Vasker ikke vovser så tit. Kun når de skal på udstilling. Men de står bare og ser fornærmede ud. Og hvis havedøren står åben fiser de ud og ruller sig på græsset og i bedene.

  • #2   29. apr 2009 Anna ligner en der har fået dødsdommen og skal gasses, ikke vaskes men hun ææælsker at blive tørret smiley

    Monique ligner en der tænker... okey da, du får din vilje men jeg vil altså ikke have vand i øjnene *uff* At blive tørret er heller ikke sagen, hun vil hellere ryste sig et par gange og så ellers tage et par sejersrunder med hendes sok i hele underetagen *ss*


  • #3   29. apr 2009 He-he...Min hund elsker at komme i brusebad (eller under haveslangen udenfor). Hun kommer sådan set ikke i bad, men en tur under bruser eller haveslange, hvis hun har gjort sig beskidt. Hun Eeeelsker det. Kan også godt lide at blive tørret lidt med håndklædet, og ellers render hun bare rundt til hun er tør igen.

  • #4   29. apr 2009 Badning er bestemt ikke Lias yndlingsbeskæftigelse. Hun synes selv det er såååå synd for hende. Hun bliver dog pænt stående, selvom det er tydeligt, at hun hellere vil være et hvilket som helst andet sted. Tørring bagefter er okay, men jeg skal være lynhurtig med håndklæderne for ellers har hun rystet sig. smiley

    Hun har heldigvis en smudsafvisende og lugtfri pels og får ikke bad så tit. Det er kun blevet til 2 rigtige bade og så en gang pletvask indtil videre.


  • #5   29. apr 2009 Mine de store hunde Pumba & Daisy, er ikke så vilde med at være i bad, men vores hvalp Bjarne elsker at være i bad, hver gang jeg er i bad, vil han med.. Hvis han ikke må, sætter han sig ned og enten gør af mig eller piver.
    De elsker alle 3 at blive tørret..


Kommentér på:
hundebad :D

Annonce