{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så er det aftalt hos dr dyr..
  • #1   27. apr 2009 med hvilken grund skal han kast. er det kun pga. de to ting, for så er der mange andre muligheder.. siger det fordi Joeys kast. ødelagde ham totalt og det krævede så meget at vende rundt på...

• #2   27. apr 2009 Hvis det er pga de to ting du vil kastrere, vil jeg anbefale at lade være.

Jeg går udfra at han er for tyk? Ved neutrallisering sænkes stofskiftet typisk, hvilket jo betyder at man skal passe lidt på med foderet.
    -det er ikke altid det er nødvendigt, men tit og ofte skal hunden sættes ned i foder eller have light-foder efter neutralisering.

Kastrerede hunde udvikler ofte mere underuld (hvis racen da har dette), og ofte reducerer det ikke just fælningen.

• #3   27. apr 2009 nej altså han er meget stresset og kuldret oven i hovedet... og vi har snakket sammen i næsten 2 år om hans stress og temp... ik fordi han er noget problem eller fejler noget så er det for hans ejet bedste og dr dyr mener a det vil gøre en stor forskel i hans temp. og vi har en tæve også og han ska ik have flere hvalpe har 39 hehe.. så a når der en god chance for a det kan hjælpe så er det noget jeg vil prøve :O) også fordi jeg håber a have ham i mange år endnu og med hans stress nevu så bliver han ik ret gammel... men hva skete der med ham efter følgende??

• #4   27. apr 2009 Michelle -strid kælling og med i tavlemafiaen ! nej han har siden han blev syg som hvalp med kennelhoste ik ville tage på og været meget tynd hele livet, og med hensyn til fælningen er det noget homonial ubalance så det burte dæmpe det når homonerne "stopper"

• #5   27. apr 2009 Hunden stopper ikke med at fælde fordi den bliver neutraliseret.. Luna fælder lige så meget som før hun blev steriliseret, hvis ikke mere...

Hun blev steriliseret pga falsk drægtighed, så der var også hormonproblemer

• #6   27. apr 2009 ja men selve fældningen kommer a ubalancen og skulle med held gå i orden bagefter... men nu må vi se hvis bare hans stress nevu går ned så er jeg glad hehe

• #7   27. apr 2009 Min Lasse fælder MEGET mere , efter han blev kastreret...... pelsen blev uldet....og ikke særlig pæn.
    Og nu skal jeg passe MEGET på , hvad han får at spise...... han er blevet for fed...... og må være på " kur " hele tiden.....

Jeg ærger mig over , jeg fik ham kastreret ...... men gjorde det kun fordi ... jeg ville være HELT sikker på , at der ikke ville komme UPS'ere , da jeg havde min syge Lotte.... ( som er død nu )

Så jeg ville ALDRIG kastrere en hund , bare p.ga pelsen... eller vægten...
    :O)

• #8   27. apr 2009 *NITTIB* *Lasse*&*Nanna * nej nej hehe det er heller ik kun det ville bare være lykkelig hvis det hjalp hehe... det er mest hans stress problem og kuldrethed der er problemet.. og vi har som sagt snakket om det i nogle år nu og dr dyr har hele tiden anbefaldet det til os som en løsning...

• #9   27. apr 2009 Hvorfor ikke prøve en kemisk kastration først?
    Så kan du se om det hjælper at kastrere ham

Kommentér på:
så er det aftalt hos dr dyr..

Annonce