{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
414 visninger | Oprettet:

Hundeadfærd - Hvorfor gør hun dét? {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg har i en længere periode oplevet at min kareler Fifi er begyndt at ligge sig på min plads, inden jeg når at ligge mig.

Det pudsige er, at hun gør det først når jeg skal til at ligge mig. Hun venter gerne til hun har fået øjenkontakt med mig, og så smider hun sig med hovedet på min hovedpude, så hun er sikker på at jeg ligger mærke til hende.
Hun ved godt at jeg bér hende om at gå ned (i en blid tone), eller ihf. væk, når jeg selv kommer, men den er sikker hver eneste nat.
Når jeg er på vej over i sengen begynder hun så at logre vildt med halen, mens hun ser meget flov ud (ikke skyldig flov, men "se mig mor" med ørene tilbage og hovedet nedad så hun kigger op).

Når jeg så har bedt hende gå ned, og har fået lagt mig ligger hun sig så ved siden af mig (i sengen).

Er der nogle der har et bud på hendes opførsel?

Det er ikke fordi jeg har noget imod det, synes faktisk at det er super sødt, men har tænkt meget på det, her den seneste tid.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundeadfærd - Hvorfor gør hun dét?
  • #1   25. apr 2009 Cassie er også begyndt på det men jeg ved ikke hvorfor hun gør det. Kunne det måske være fordi de har fundet ud af det er vores plads og gerne vil gøre sig bemærket og være tæt på os? Har ikke andre bud på det men vil da lige hører min træner ad imorgen. Hun er nemlig også adfærdsbehandler.

• #2   25. apr 2009 Hun har da regnet ud, at der falder et kram af, hvis hun ligger sig midt i dit synsfelt og ser rigtig sød ud og ihærdigt logrende.

• #3   26. apr 2009 Zif gør det også....og i bilen sidder den på førersæde så snart jeg er gået.
    Jeg mener det er fordi at vi som ledere (eller i hvert tilfælde over hunden i den sociale rangfølge) forlader "lederpladsen". Så snart vi er væk er det hunden der (lovligt i naturen) overtager ansvaret for flokken.
    Så længe hunden forlader "lederpladsen" så snart vi kommer tilbage og frivilligt overlader den til os, ser jeg ikke noget problem.
    Vil hunden derimod ikke forlade pladsen eller knurrer har man et problem med føreskabet i flokken.

Kommentér på:
Hundeadfærd - Hvorfor gør hun dét?

Annonce