3 gravhunde adfærd ...??? {{forumTopicSubject}}
ja ,jeg har, som nogen ved 3 gravbasser - 2 tøser og en dreng Anton på snart 8 måneder.. Lulu på snart 5 år er mor til Anton. Og så er der Emma på ca. 1,5 som vi først fik da hun var et halvt år gl.
De 2 damer har jo ( inden og efter Anton kom ind i fam. ) skulle finde ud af, hvem der sku bestemme her i huset. Min vurdering er at det har været svært for dem at blive enige om.
Men de sidste 3-4 måneder er det blevet mere og mere tydeligt. Lulu turre løs på Emma flere gange daglig....og vælter hende rundt...eller hun ligger sig ned af sig selv. - hvorefter Lulu går .. I den sidste tid har Anton så været med på den " leg " eller hva vi ska kalde det.
De virker somom de mopper hende -som jeg ser det, end til hun overgiver sig.
MEN...når Lulu så er gået og har lagt sig...eller er ude af syne.. ( stopper Anton osse ..og Emma og ham er osse altid sovekammerater og gode venner ) hopper Emma op på Anton og laver parringsbevæg. og i dag lavede hun så - et nyt stunt..
Hun stod og sparkede bagud mod ham.. Anton er dog bedøvende ligeglad. Hun kan hoppe på ham og sparke bagud alt det hun vil - han fortsætter uanfægtet med det han er igang med..
Er det ikke dominans ...fordi hun kæmper for at bestemme over ham i det mindste eller hva siger i til hele min historie ??
Håber der er nogen af jer kloge hoveder der gider at øse ud af jeres viden og erfaring... Takkk
dec 2007
Følger: 24 Følgere: 26 Hunde: 4 Emner: 109 Svar: 394
nå jeg kigger senere...
dec 2007
Følger: 24 Følgere: 26 Hunde: 4 Emner: 109 Svar: 394
Deres cyklusser ???? jo altså ...sidst var Emma jo i løbetid for 2-3 måneder siden...og Lulu har jo så ikke været i løbetid siden sidste sensommer.. hvis det var det du mente...??
3 gravhunde adfærd ...???