{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
986 visninger | Oprettet:

3 gravhunde adfærd ...??? {{forumTopicSubject}}

ja ,jeg har, som nogen ved 3 gravbasser - 2 tøser og en dreng Anton på snart 8 måneder.. Lulu på snart 5 år er mor til Anton. Og så er der Emma på ca. 1,5 som vi først fik da hun var et halvt år gl.

De 2 damer har jo ( inden og efter Anton kom ind i fam. ) skulle finde ud af, hvem der sku bestemme her i huset. Min vurdering er at det har været svært for dem at blive enige om.

Men de sidste 3-4 måneder er det blevet mere og mere tydeligt. Lulu turre løs på Emma flere gange daglig....og vælter hende rundt...eller hun ligger sig ned af sig selv. - hvorefter Lulu går .. I den sidste tid har Anton så været med på den " leg " eller hva vi ska kalde det.
De virker somom de mopper hende -som jeg ser det, end til hun overgiver sig.

MEN...når Lulu så er gået og har lagt sig...eller er ude af syne.. ( stopper Anton osse ..og Emma og ham er osse altid sovekammerater og gode venner ) hopper Emma op på Anton og laver parringsbevæg. og i dag lavede hun så - et nyt stunt..
Hun stod og sparkede bagud mod ham.. Anton er dog bedøvende ligeglad. Hun kan hoppe på ham og sparke bagud alt det hun vil - han fortsætter uanfægtet med det han er igang med..

Er det ikke dominans ...fordi hun kæmper for at bestemme over ham i det mindste eller hva siger i til hele min historie ??

Håber der er nogen af jer kloge hoveder der gider at øse ud af jeres viden og erfaring... Takkk

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  3 gravhunde adfærd ...???
  • #1   20. apr 2009 ævvvv...det er godt nok første gang jeg har fået så lidt responnnss !!
    nå jeg kigger senere...

• #3   22. apr 2009 Nå.... jo Lulu er steriliseret... men ja jeg synes nu overhovedet ikke hun virker usikker. altså Lulu...men det gør Emma ..i den grad....

Deres cyklusser ???? jo altså ...sidst var Emma jo i løbetid for 2-3 måneder siden...og Lulu har jo så ikke været i løbetid siden sidste sensommer.. hvis det var det du mente...??

Kommentér på:
3 gravhunde adfærd ...???

Annonce