{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle sofabord 350 kr.
  • Ophængning af spisebords lampe 300 kr.
  • Gardin og lamper i beton vægge 2.000 kr.
  • loftlampe 714 kr.
  • Rengøring 800 kr.
  • Opsætning til en loftlampe 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  til beaglefolket, spørgsmål om racen:
  • #1   17. apr 2009 Vi har en beagle. Min klare opfattelse er, at det er en ret sund og robust race. Tror faktisk mest de er disponeret for adfærs-problemer, fordi folk synes de er frygteligt nuttede, og ikke helt forstår at det er en yderst selvstændig fuldblods jagthund.

• #2   17. apr 2009 Generelt er det en meget sund race, men der kan selvfølgelig altid opstå sygdomme som ved alle andre racer.

• #3   17. apr 2009 Jeg har ikke nogen beagle, men der går en på mit rallyhold som lider af Beagle Pain Syndrom. Så det synes jeg du skal prøve at læse om.

• #4   17. apr 2009 Vi har droppet den.

• #5   27. apr 2009 Jeg har fået en Beagle, ren , og har ikke fået ham fra hvalp af, .
    Ud over racen taget i betragning, så har han aldrig været syg, og han kan være alene hjemme.
    Han er en speciel race, så man skal være vis på at vil man have sådan en race, så skal man hele klart vide det en stædig hund, men sine egne meninger, og den er også nervøs anlagt, hvis det over for nye lyde eller ting. det lidt ligesom et meget stædig hest nogengange.
    Min er bange for fluer, det blev jeg meget forskrækket over, for bange det var han virkelig. ; ( Men ellers er det en god hund børnevenlig super kærlig og ja vi elsker vores hund trods dens særlige sind.
    Og jo har man en beagle skal man have tid til gå ture. så det blir stimuleret mest muligt. det super vigtigt. ellers for i en beagle der laver ballade, eller er ratløs. Så man skal virkelig sætte sig ind i beaglen før man anskaffer sig sådan en. .....

Kommentér på:
til beaglefolket, spørgsmål om racen:

Annonce