Hvor tiden bare flyver.. {{forumTopicSubject}}
Har lige læst den foregående tråd om udgifterne ved at holde hund... og sidder og bliver helt nostalgisk over alt det jeg egentlig har fået igen..
For selvfølgelig koster det penge at have en hund... det kender vi alle til !!! Både de forudsete og de (for mit vedkommende heldigvis få) uforudsete udgifter til dyrlægen.
Derudover koster det tid...både til opdragelse, træning og de daglige gåture...
Nellepigen har faktisk fødselsdag i dag... bliver 3 år - og tænk - nu er det næsten 3 år siden jeg hentede hende hos Eva (Opdrætteren - Kennel Nitopets) og hvor har tiden i hendes selskab bare fløjet afsted... men det siges jo også at tiden flyver, når man er i godt selskab. ;o) - og jeg har da så afgjort nydt hvert et minut i hendes selskab... og er slet ikke i tvivl om, at hun har det på samme måde..
Hilsen Hanne og "føsselaren"
dec 2004
Følger: 70 Følgere: 70 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 387
dec 2005
Følger: 38 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 82 Svar: 6.144
Tillykke med føs'dagen *ssss*
dec 2005
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 19 Svar: 629
nov 2004
Følger: 89 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 434 Svar: 7.974
Kys fra Nelly
jan 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 207 Svar: 4.295
Ja det koster at have hund, Phoco har nu sin 4 sele, 2 har han selv tygget i stykker. Og alt det legetøj ,dyrlæge, hundepas osv koster jo også, men det skal man jo have råd til når man anskaffer sin hunde. Tror nok Phoco og Maja har lige så meget legetøj so almindelige børn! Men vi kan jo ikke dy os når vi ser noget søde,sjove legetøj...
Hvor tiden bare flyver..