{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
960 visninger | Oprettet:

slikker pote {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Nu har vi snart haft Gizmo i en uge. Og vi undrer os en smule over at han går helt amok med at slikke på sine poter om natten. Det er lidt irriterende for det larmer en del så min kæreste har problemer med at sove. Han har også gjort det der hvor han boede før. Tror i det er fordi at han simpelthen vakser sig på kattemanér eller kan det være kedsomhed eller stress eller allergi/kløe?

Hvis det ikke er noget der er træls for hunden så må min kæreste jo bare få et par ørepropper eller vende sig til smadskelyden;-) He he

Tak på forhånd!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  slikker pote
  • #1   16. apr 2009 Jeg gætter på det skyldes allergi. Jeg ville ihvertfald smutte forbi dr. dyr.

• #2   16. apr 2009 det kan også være stress, overspringshandling eller ren og sker kedsomhed...

• #3   16. apr 2009 Basse gjorde det også, og vi gik til dr. dyr - der sagde det var foderet, før fik han royal canin, og efter i har prøvet forskellige mærker, stoppede han faktisk efter vi prøvede hvalpefodret fra land og fritid ;s
    - meget økonomisk hvalp vi har fået ;o) smiler..

• #5   16. apr 2009 Tak for svarene.. Vi var til dyrlæge i foregårs. jeg spurgte godt nok ikke direkte til poterne, men han fik et all-around eftersyn og der lagde han i hvert fald ikke mærke til noget (tænker på betændelse eller allergi, men det er måske heller ikke sikkert man kan se det). han gør det klart mest om natten, men lige nu ligger han faktisk nede på gulvet og gør det lidt. Men det er mest om natten.

Men han har også boet 4 forskellige steder i sit liv så afsavn og omvæltning har han i hvert fald været ude for. Måske bliver det bedre når han falder mere til. Det håber jeg da.

Kommentér på:
slikker pote

Annonce