438 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

foder?? foder??

ja altså, nu er det sådan at vi begge, er ved at studere, og derfor ikke har de store penge, og så har vi bestemt at der skal spares på nogle ting, så er det jeg vil høre jer, om Snoop´s foder er et dårligt sted at spare, jeg mener bare, nu får han noget til 360 kr for 15 kg, men feks i alta kan man få 15 kg fuldkost til 90 kr. det er ikke noget vi vil gøre hvis det vil være dårligt for den bette, men hvis det ikke gør nogen forskel, så vil vi overveje det meget hvertfald.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  foder??
  • #1   7. feb 2006 Sådanne et sted ville jeg aldrig spare. Mener man får hvad man betaler for ( bare min mening ).

Knus Bolette

• #2   7. feb 2006 okay, det vil vi heller ikke, hvis det går ud over ham, vi vil hellere selv leve af pasta, end at han ikke får hvad han skal have..

• #3   7. feb 2006 jeg er enig...hørte faktisk så sent som for en halv time siden at en havde tjekket det billige foder(altså læst bag på) Der var aske og træ i så jeg mener også man får hvad man betaler for, men prøv at tjekke det for nogen gange bliver man også snydt med det dyre foder...
    Prøv at gå ind på rene ord for pengene`s side, for de lavede test om hvad der var i de billige og de dyre, og ved at test-vinderen blev en fra aldi.

• #5   7. feb 2006 Testen fra rene ord for pengene var det ALDI's foder dr blev nr. 1 ;o)))

• #6   7. feb 2006 Lene- undskyld, læste lidt for hurtigt ;o)))

• #7   7. feb 2006 her er en test fra 2004:

http://www.taenk.dk/tt/2004/tt41/hund/

• #8   7. feb 2006 vil ikke spare sådan et sted som foderet, men hund fik jeg af min søster og han fik det billige og han vejede over 6 kilo da vi fik ham og han må max veje 3, og det skyldes foderet

• #9   7. feb 2006 okay, flertallet siger at vi ikke skal sparre der, og det vil vi så ikke gøre, han får det han altid har fået, og sådan er det bare, så hellere droppe noget andet, men da han er en ret dyr herre, må det stadig blive på hans regning det meste, så må han sørme undvære de tyggeben, og legesager, he he han kan ski få nogle gamle sokker istedet for nye legesager.. (vi har det jo nok med at bruge en del penge på unødvendigt legetøj og godbidder)...

• #10   7. feb 2006 man kan da godt få et godt foder til en billiger pris end 15kg. for 360kr. vi bruger foder fra henne pet food og vi giver ca.195kr for 15kr.. og det er lavet på frisk laks...

• #11   7. feb 2006 Det som er vigtig er hvor meget vitaminer og mineraler som er i foderet og at det ikke er så mange E-stoffer og farve stoffer. Af E-stoffer (altså de med tall ) kan de få kreft. Sel olje og lakse olje er godt for hunde! Jeg køber økologisk tørrfoder på foderstoff,og aldrig pedegree pal, jeg har gået på kursus og fik vide at hvis jeg gav hunden pedegree pal eller frolic så kan man regne med at hunden får mange sygdommer og kortere levetid. DE er proppet med farvestoffer og E-stoffer som er meget usunde, Hunde Skal have 80 PROSENT KØD i maden. Man skal aldrig spare på maden.

• #12   8. feb 2006 ja selvfølgelig, må du spørge hvad han får nu, han får Arion Large dreed puppy foder, hvilket han er meget glad for, og dyrlægen siger det er et godt foder, hvor der er hvad han skal bruge. vi køber som regel 2 sække af gangen altså 2 gange 15 kg, som holder omkring 2,5 måned.

Kommentér på:
foder??

Annonce