672 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "køb af engelsk"
Køb af engelsk bulldog
Jeg ønsker mig mere end noget andet end EB,- er totalt forelsket i denne dejlige race !! Men stort set, lige meget hvem man spørger, siger de at så skal man lægge en masse penge til side til dyrelæ...
Jeg ønsker mig mere end noget andet end EB,- er totalt forelsket i denne dejlige race !! Men stort set, lige meget hvem man spørger, siger de at så skal man lægge en masse penge til side til dyrelæ...
Skrevet af: Carina . - 20. apr 2010
køb af engelsk bulldog
Min kæreste og jeg har i mange år gerne villet have en engelsk bulldog, og nu da han er sygemeldt i lang tid mener vi at vi har tid til et nyt familiemedlem. Så ville høre om der er nogen der kan l...
Min kæreste og jeg har i mange år gerne villet have en engelsk bulldog, og nu da han er sygemeldt i lang tid mener vi at vi har tid til et nyt familiemedlem. Så ville høre om der er nogen der kan l...
Skrevet af: karin l - 10. jul 2008
Køb af engelsk bulldog
Er der nogen der kender nogen som har engelske bulldoghvalpe til salg? Vi vil nemlige meget gerne købe en:-)
Er der nogen der kender nogen som har engelske bulldoghvalpe til salg? Vi vil nemlige meget gerne købe en:-)
Skrevet af: Christina s - 1. maj 2008
Spar penge på din forsikring
sep 2005
Følger: 50 Følgere: 46 Hunde: 2 Emner: 112 Svar: 1.221
feb 2006
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 1
aug 2005
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 2 Svar: 23
nov 2004
Følger: 89 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 434 Svar: 7.974
køb af engelsk bulldog..