{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så er beslutningen taget ..
  • #1   5. apr 2009 Det eneste det har ændret på de to hanner jeg har fået kasteret i årenes løb, har været at de er holdt op med at rende efter tæver. På alle andre områder, har de stadig været "sig selv", og 100% hanhunde smiley

  • #3   5. apr 2009 nico har ændret sig meget, han er blevet mere doven :o) men hans temperament var utrolig slemt, både pga jeg har ladet ham bestemme men bestemt også arveligt (har set hans far som var ligesådan, plus har hørt det fra andre opdrætter)
    hans tålmodighed er blemet meget længere og der skal ik så meget til at gøre ham sur/ op og køre længere, det er super dejligt


  • #4   5. apr 2009 Okay , man hører jo lidt forskellig forskellige steder . Men vi håber i hvert fald at det er det rigtige vi har besluttet . Hvad med overvægt , altså han skal over på noget andet mad, er det nok? Han er en rigtig aktiv hund nu , er det rigtigt de bliver dovne, eller har det bare noget med den mængde aktivering de får?

  • #7   5. apr 2009 Heidi: Det med at være oppe og køre er milton også meget når vi er ude af huset, altså hos familie o.l, kan det mon også blive bedre?

  • #10   5. apr 2009 --->>> ...min Carlo er kun blevet kemisk kastereret...og det fungere så godt på ham og hans adfærd overfor andre hanhunde....at han helt sikkert skal rigtig kastereres på et tidspunkt snart...

    Han stresser også mindre i samvær med andre hunde....

    Så alt i atl - kun gode forandringer....ellers er han sig selv 100% - måske lidt mere mad- og lege syg.... smiley


  • #11   5. apr 2009 Max er kastreret og det har kun hjkulpet så han ikke hopper på vores hunhund når hun er i løb. Han er fuldstændig legeglad

  • #12   5. apr 2009 Anubis blev kastreret i november. Han hviler meget mere i sig selv, men er hverken blevet doven, fed eller mindre hanhund. Han er blevet mere opmærksom på mig, når vi træner og jeg har kun gode ting at sige om kastration ( det er anden gang jeg lader en af mine hanhunde kastrerer )

  • #13   5. apr 2009 Balto er kastreret og blev det da han var ca. 2 år, og det hjulpet ved at han ikke holder op med at spise når der er tæver i løb, og han er ikke så stresset i de perioder. Ellers er han stadig den skønne kærlige hund jeg havde før.

  • #14   6. apr 2009 Det lyder som om det er den helt rigtige beslutning vi har taget, og med alle jeres gode erfaringer , tror jeg da også det vil være en succes her i hjemmet . Tak for alle jeres gode svar . smiley

Kommentér på:
Så er beslutningen taget ..

Annonce