{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
424 visninger | Oprettet:

Forsikring på Guldklumpen. {{forumTopicSubject}}

Her den 10 maj skal jeg have min første hvalp, som jeg glæder mig rigtig meget til.
Men jeg er lidt i tvivl om hvad for et forsikringsselskab jeg skal bruge, da jeg også vil have sygeforsikring på hende.

Jeg har været inde på nogle forskellige firmaers hjemmesider, og den jeg umiddelbar syntes bedst om mht. pris og dækning er "Dyrekassen.dk"

Så jeg ville hører om der er nogen der har enten gode eller dårlig erfaringer med denne forsikring, eller om i kan henvise til en der er bedre?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsikring på Guldklumpen.
  • #1   3. apr 2009 Jeg ska også ha vores flyttet til dyrekassen, nu er de kun ansvarsforikret, men vil ha begge 2 sygeforsikret også. Og jeg vil vælge dyrekassen,

Må jeg spørge hvilken race i ska ha.?

• #2   3. apr 2009 Ja selvfølgelig smiley
    Det lyder godt
    Hun er en god blandet hyrde race.
    Faren er Australsk hyrdehund, og moren er en blandet hyrde hund.

• #3   3. apr 2009 Jeg har bare forsikret min hvalp hos mit almindelige forsikringsselskab (Runa), de var billigere, jeg kunne dog først sygeforsikre hende efter 3 mdr så det gør jeg der smiley

• #4   4. apr 2009 Uanset hvilket selskab man vælger vil man altid støde på nogen med gode og nogen med dårlige oplevelser. Det er jo sådan at det er ikke alt en forsikring dækker, sådan er det jo også med alle andre forsikringer. Selvfølgelig er det ikke sjovt at stå med en regning som ikke er dækket, men alle ved nok godt, at det ikke er alt der dækkes. Det handler ikke om at det skal være så billigt som muligt, men om dækningen er god nok.

Efter i mange år med sygeforsikringer forskellige steder på mine 3 hunde (på et tidspunkt 4) er jeg i marts skiftet til Dyrekassen. Jeg er primært skiftet fordi hundene er forsikret til de dør. Det er et fåtal af forsikringsselskaber der forsikrer for sygdomme hele hundens levetid, og det har de deres grunde til.

Selvom mine drenge var fyldt 6 år, så blev de godkendt til overflytning efter en grundig dyrlægeundersøgelse. Det er herligt at det kan lade sig gøre, og det er rart at de er samlet et sted.

Held og lykke med jeres nye hund - jeg håber I finder det sted hvor lige netop jeres hund kan blive forsikret bedst muligt.

Hilsen Gitte

PS: Jeg tror det er generelt at en hvalp først kan sygeforsikres efter 3 måneder. Tæves forsikring gælder jo også en tid for hvalpene.

• #5   4. apr 2009 Tror ski jeg ska ha taget mig sammen på mandag, og ha dem sygeforsikret begge 2. Ik at der er noget galt med dem, men i tilfælde af hvis uheldet ska være ude.

• #6   4. apr 2009 Mange tak for svarene. Tror også det bliver dyrekassen hun skal forsikres i.

Kommentér på:
Forsikring på Guldklumpen.

Annonce