424 visninger
|
Oprettet:
Forsikring på Guldklumpen. {{forumTopicSubject}}
Her den 10 maj skal jeg have min første hvalp, som jeg glæder mig rigtig meget til.
Men jeg er lidt i tvivl om hvad for et forsikringsselskab jeg skal bruge, da jeg også vil have sygeforsikring på hende.
Jeg har været inde på nogle forskellige firmaers hjemmesider, og den jeg umiddelbar syntes bedst om mht. pris og dækning er "Dyrekassen.dk"
Så jeg ville hører om der er nogen der har enten gode eller dårlig erfaringer med denne forsikring, eller om i kan henvise til en der er bedre?
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 159 Hunde: 1 Emner: 311 Svar: 6.944
Må jeg spørge hvilken race i ska ha.?
mar 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 10 Svar: 19
Det lyder godt
Hun er en god blandet hyrde race.
Faren er Australsk hyrdehund, og moren er en blandet hyrde hund.
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 150 Svar: 1.213
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.242
Efter i mange år med sygeforsikringer forskellige steder på mine 3 hunde (på et tidspunkt 4) er jeg i marts skiftet til Dyrekassen. Jeg er primært skiftet fordi hundene er forsikret til de dør. Det er et fåtal af forsikringsselskaber der forsikrer for sygdomme hele hundens levetid, og det har de deres grunde til.
Selvom mine drenge var fyldt 6 år, så blev de godkendt til overflytning efter en grundig dyrlægeundersøgelse. Det er herligt at det kan lade sig gøre, og det er rart at de er samlet et sted.
Held og lykke med jeres nye hund - jeg håber I finder det sted hvor lige netop jeres hund kan blive forsikret bedst muligt.
Hilsen Gitte
PS: Jeg tror det er generelt at en hvalp først kan sygeforsikres efter 3 måneder. Tæves forsikring gælder jo også en tid for hvalpene.
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 159 Hunde: 1 Emner: 311 Svar: 6.944
mar 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 10 Svar: 19
Forsikring på Guldklumpen.