{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
956 visninger | Oprettet:

bayvantic vet loppemiddel {{forumTopicSubject}}

har lige købt noget loppemiddel der sku være rigtig effektivt både mod lopper og flåter, samt afskrkning af myg,sandfluer og stikfluer. lopper sku efter hvad der står på pakken dø 1 døgn efter behandling. har lige behandlet mine hunde med det så nu håber jeg det virker.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bayvantic vet loppemiddel
  • #1   2. apr 2009 Det er noget skrapt noget...! Jeg har også brugt det... Bare hold øje med om din hund viser tegn på allergi, da der er en del hunde der ikke kan tåle det skrappe stads smiley Det virkede rigtig godt på vores hund, men foretrækker at holde udyrene på afstand med hvidløg, så vidt muligt smiley

• #2   2. apr 2009 ja jeg er også spændt på at de hvor godt det er, min er hårdt ramt af flåter om sommeren... hvidløg spiser han ikke lige meget hvad jeg gør ggg

• #3   2. apr 2009 carina j
    jeg var ikke klar over man ku få det til så små hunde....

• #4   2. apr 2009 det fåes vist til alle vægtklasser, vi bruger det til alle vores, og det virker. Vi har brugt det på nogen af vores feriehunde, som altid har haft mange flåter, de havde ingen i et godt stykke tid efter. Vi fandt en der kravlede rundt på den ene, men den bed sig ikke fast.
    Vores hunde har tilsammen haft tre flåter, på trods af at vi bor lige op af en stor skov, og går der næsten hver dag, plus de leger på markerne i nærheden.

• #5   2. apr 2009 det lyder godt, jeg bor på landet og går tur i skoven hver dag, så han´er hårdt ramt, håber det virker ligeså godt på ham som på dine iben

• #6   2. apr 2009 Jeg bruger også byvantic på Oscar. Jeg fik det anbefalet af dyrlægen som det bedste mod flåter.
    Oscar har aldrig haft lopper, men han har haft RIGTIG mange flåter. Efter jeg er begyndt at bruge byvantic får han kun en 5 stykker ell. i løbet af en hel sommer, så jeg er meget tilfreds.
    Jeg bruger det kun i sommermånederne. Synes ikke der er nogen grund til at gøre det ellers, for jeg tvivler på det ligefrem er sundt for hunden smiley

• #7   2. apr 2009 næh om vinteren kan man jo bruge almloppemiddel, tak for svarene, godt og høre det virker.

• #8   2. apr 2009 Det man skal være meget opmærksom på med Bayvantic er hvis man har kat.

De kan slet slet ikke tåle det, og det kan være fatalt for dem, at få slikket lidt i sig.

• #9   2. apr 2009 Jeg bruger slet ikke noget om vinteren. Men jeg har jo så heller ikke problemer med lopper.

• #11   2. apr 2009 vi har ikke kat, og jeg ved godt de ikke må bade 48 timer efter behandling, tror jeg nok der står.

Kommentér på:
bayvantic vet loppemiddel

Annonce