Hun halter.. afledning {{forumTopicSubject}}
Jeg har lagt mærke til noget Diff er begyndt at gøre.. forklaring følger
for noget tid siden hoppede Diff ned fra alt for stor en højde og slog den ene pote, men hun var hurtigt ovenpå igen, og poten er tip top igen, det var kun et slag,..
men hun er begyndt med hvis hun leger med en anden hund og hun vil aflede deres opmærksomhed, så begynder hun at halte og så snart den anden hund ser det så stopper den legen.. meen så snart den har vendt Diff ryggen , så laver hun et slags overraskelses angreb og så fejler poten pludselig intet igen..
hvordan kan det være at de gør det.? er det beskidte trix eller kan der faktisk være noget galt med poten.? er der mon nogen der også har været ude for det.?
mange hilsner Diff og mennesket Casper hehe
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 59 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.787
Der kunne måske være slået en flig af eller en ledmus løs
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.397
Så i tilfelde af at din hund er et geni - Tillykke !! Heh
feb 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 80 Svar: 898
aug 2007
Følger: 38 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 32 Svar: 107
jeg er da også meget bekymret for om det er noget der er til gene for hende og hun skal til sundheds tjek onsdag alligevel så der får hun set poten efter når vi nu er der
men generelt så halter hun slet ikk hvis vi leger, løber eller går tur og hun er ligeglad med hvis jeg selv sidder og undersøger hendes poter det kommer kun hvis hun leger med en anden hund og hun viser ikk tegn på ubehag, hun løfter bare den ene for pote op og halter lidt, indtil den anden hund vender hende ryggen og så sætter hun af i fuld spurt efter den anden hund igen.. hehe det ser lidt sjov ud
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.397
nov 2007
Følger: 33 Følgere: 46 Hunde: 3 Emner: 182 Svar: 2.662
vi fandt simpelthen ud af at hun snød mig.. hun gad ikke ride dressur, men var der spring eller andre sjove ting fejled hesten ikke det mindste... men nøjj folk kaldte mig dyremishandler, at jeg red en hest der var halt, hehe de ku jo ikke vide at hun bare spilled for galleriet... det stopped dog efter nogle dage, hun fandt ud af at den ikke gik...
så det kan sagtens lade sig gøre at de bruger feje triks til at slippe uden om, men vil dog sige at dyrelægen skal inden over...
feb 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 80 Svar: 898
Hun halter.. afledning