{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
569 visninger | Oprettet:

Hun halter.. afledning {{forumTopicSubject}}

Jeg har lagt mærke til noget Diff er begyndt at gøre.. forklaring følger smiley

for noget tid siden hoppede Diff ned fra alt for stor en højde og slog den ene pote, men hun var hurtigt ovenpå igen, og poten er tip top igen, det var kun et slag,..

men hun er begyndt med hvis hun leger med en anden hund og hun vil aflede deres opmærksomhed, så begynder hun at halte og så snart den anden hund ser det så stopper den legen.. meen så snart den har vendt Diff ryggen , så laver hun et slags overraskelses angreb og så fejler poten pludselig intet igen..

hvordan kan det være at de gør det.? er det beskidte trix smiley eller kan der faktisk være noget galt med poten.? er der mon nogen der også har været ude for det.?

mange hilsner Diff og mennesket Casper smiley hehe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hun halter.. afledning
  • #1   30. mar 2009 Du skriver det kun var slaget, er poten blevet røngentfotograferet ?

    Der kunne måske være slået en flig af eller en ledmus løs


  • #2   30. mar 2009 Altså hvis der ikke er noget videre galt sp ville jeg sige at du har en meget meget klog lille hund smiley hihi
    Så i tilfelde af at din hund er et geni - Tillykke !! Heh


  • #3   30. mar 2009 min har haltet snart et år, forrige ejer sagde det var en forvridning, dyrlægen siger forstuvning i yderste tåled. enten er hun meget snu, eller også er der nogen bevægelser der gør ondt i poten, min halter feks mere hvis vi leger med en bold ebd hvis vi bare går en tur....

  • #4   30. mar 2009 Tak for jeres indslag til emnet smiley
    jeg er da også meget bekymret for om det er noget der er til gene for hende og hun skal til sundheds tjek onsdag alligevel så der får hun set poten efter når vi nu er der smiley

    men generelt så halter hun slet ikk hvis vi leger, løber eller går tur og hun er ligeglad med hvis jeg selv sidder og undersøger hendes poter smiley det kommer kun hvis hun leger med en anden hund og hun viser ikk tegn på ubehag, hun løfter bare den ene for pote op og halter lidt, indtil den anden hund vender hende ryggen og så sætter hun af i fuld spurt efter den anden hund igen.. hehe det ser lidt sjov ud smiley


  • #5   30. mar 2009 Casper - nok en god ide at få det tjekket smiley Men det lyder godt nok som om din hund er super snu smiley

  • #6   30. mar 2009 jeg havde engang en pony som var halt.. jeg fik både dyrelæge og smed til hende.. ingen kunne finde en orsag, især fordi hendes halten kom til udtryk på forskelige måder.. nogle gange var hun stok halt og ku nærmest ikke gå.. andre gange var det kun en let trækken på benet.. og det var med få timeres mellerum.. vi beslutted at hun skulle have fri i et par uger.. allerrede efter 2 dage var hun halt fri, men vented dog en lille uge før jeg satte mig i sadlen, første gang vi red var på tur, hun var halt fri, dagen efter ville jeg ride på bane, hmm sjovt nok kunne hun næsten ikke flytte sit ben.. hmm underligt, prøved så at trække en tur ud i det fri.. ingen halten.. nå hun fik fri igen i et par dage.. igen halt fri... jeg prøved igen.. ude på banen stod der nogle spring, hun halted hele vejen hen til banen, men da hun fik øje på springene, var der ingen problemer med benet...

    vi fandt simpelthen ud af at hun snød mig.. hun gad ikke ride dressur, men var der spring eller andre sjove ting fejled hesten ikke det mindste... men nøjj folk kaldte mig dyremishandler, at jeg red en hest der var halt, hehe de ku jo ikke vide at hun bare spilled for galleriet... det stopped dog efter nogle dage, hun fandt ud af at den ikke gik...

    så det kan sagtens lade sig gøre at de bruger feje triks til at slippe uden om, men vil dog sige at dyrelægen skal inden over...


  • #7   30. mar 2009 betina G sikke dog en snu pony, har selv haft både hest og pony, så det var meget sjovt at læse at de også kan. havde en nordbagge engang, han elskede og springe, men når jeg kom til stævner og havde taget 3-4 spring stoppede han midt på banen og nægtede at fortsætte indtil fløjten lød for disk, så styrtede han ud af banen,,,, møg kræ GGG undskyld det urelevante indlæg.

Kommentér på:
Hun halter.. afledning

Annonce