551 visninger
|
Oprettet:
hundefoder {{forumTopicSubject}}
har en voksen hund + en hvalp. har fået at vide at den eneste forskeld der er på voksen og hvalpe foder er: fedtprocenten, Bandit er ikke tyk, så derfor får de begge hvalpefoder.
Nu har jeg fået at vide at det er forkert, at gøre dette! ( af en der forhandler Olivers)
Ville bare høre hvad i mener om dette, spurgte min dyrlæge inden jeg gjorde det, hun sagde det skete der intet ved.
okt 2006
Følger: 53 Følgere: 55 Hunde: 7 Emner: 35 Svar: 194
jan 2009
Følger: 3 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 30 Svar: 130
men så sker der vel ikke noget ved min voksen hund lever af det??
Det er sku bare så mange kloge hovder.
Men tror nu at jeg vil blive ved med at gøre dette, med mindre at min voksen hund tager skade af det, og tror jeg nu ikke han gør!..
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 3.220
jan 2009
sku jeg have gjordt fra jeg fik min hvalp, men gider jeg ikke, da jeg ikke hele tide vil skælde dem ud, de har mad stående hele tiden, da jeg ikke gider stå og veje af, det styrer de fint selv.
jun 2008
Du må meget gerne forklare, da jeg snildt kan have misforstået noget. :o)
jul 2007
Følger: 34 Følgere: 32 Hunde: 5 Emner: 35 Svar: 745
Det er ingen grænse for hvornår man skal skifte over til voksenfoder, men de fleste gør det når hvalpen ikke vokser mere. Hvis din voksne hund har det fint med det hvalpefoder, og ikke tager på i vægt, så kan du rolig give ham det.
Energimessig er det som at give din hund aktivfoder.
jan 2009
Har ingen kat mere! kan ikke tåle katte, så den blev solgt, for at give et eksempel.
Mit spørgsmål gik ud på, om Bandit "tager skade" el. kommer til at mangle noget, ved at få hvalpe foder, istedet for voksenfoder.
Siger bare jeg ikke gider at veje af til hvert måltid, de har mad hele tiden stående fremme, det styrer de findt selv.
jun 2008
hundefoder