977 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 77 Svar

station 2 ... station 2 ...

hej alle .
var der nogle som så station 2 igår (mandag ) !?

jeg blev helt rørt og MEGET vred da jeg så det første inslag . !
lige til jer der ik så det : det handlede om en mand som hvde hængt sin hund op på en gren i dens halsbånd og så banket den mens den hang der.. en mand var kommet forbi og havde filmet det og så givet optagelserne til station 2 . på den film så man hunden hænge på grenen og lide og prøve at komme ned, mens den skreg og peb hjerteskærende ! men den mand som filmede det greb IKKE ind .

HVORFOR gør man sådan mod sin hund , !!!! og ja HVEM kan dog finde på sådan noget .. !!!!

jeg forstår ikke at den mand som filmede ikke greb ind . men bare gav sig til t filme det .. og forresten på den film var manden som bankede hunden, ikke på . så ingen ved hvordan han ser ud .. !

er det bare mig eller er det lidt underligt at :
- en mand hænger sin hund op og mishandler den
- en anden mand kommer forbi med sin hund og giver sig til at filme det
-på den film er ejeren ikke med på
-og manden som filmer , hans hund hverken hører eller ser man
- hvorfor reagerer hans hund ikke på at den anden hund lider !?

vil gerne lige hører om jeg er den eneste som undre mig over det ...

og lige til sidst .. er straffen hård nok for den hanling? : 1 års fængsel......

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  station 2 ...
  • #1   24. mar 2009 Michelle, havde du selv trådt til? Fået bank og ikke havde kunne gøre mere? Jeg havde også bare filmet, så det kunne vises til politiet.

• #2   24. mar 2009 læs nu de tråde som allerede er oprettet om dette emne..
    Det drejser sig om en 19 årig dreng, som er helt alene og ser det her... hvad skal han lige stille op... han har da gjort det rigtige.

Men tjek de andre tråde... debatten er i gang..

• #3   24. mar 2009 >> kællingemor<<
    det opfatter jeg lidt som "skæld ud" og det er lige lide det jeg ønsker ....

jeg kommenterer bare , og faktisk ved jeg ik om jeg havde trådt til , men ved nærmere eftertanke jeg næsten sikker på jeg havde .. og det havde jeg nok gjort hvad enten det var menneske eller dyr .. hans handling var forfærtelig . !!!

• #4   24. mar 2009 hunden hænger i halsbåndet .. det kunne man også de på den pind de viste i tv ..

• #5   24. mar 2009 Michelle: når manden kan finde på at banke sin hund, tror du så ikke også at han kunne finde på at banke en person...? for det tror jeg godt han kunne.... Jeg ville personligt ikke selv have trådt ind, meen jeg ville tilgengæld have ringet til politiet med det samme, og be dem komme uden sirene... også have filmet det også, som bevis-matriale.... meen jeg ville ALDRIG nogensinde gå hen til en mand som står og banker sin hund... maan ved jo ikke hvad sådan en mand kan finde på!!!!

• #8   24. mar 2009 Michelle... man kan jo ikke se, at den hang i halsbåndet.... men du kan se mærker på den gren, som der blev brugt.. kan jo som vi igen taler om i de andre tråde, at der har hængt et reb i denne gren, som hunden har bidt sig fast i...

http://www.youtube.com/watch?v=CMFEHAdscyg&feature=related

tjek det her link... og der er mange af den slags.. træning af amstaff og lign. racer....

• #9   24. mar 2009 Metomica'en.. Netop..

• #10   24. mar 2009 Kan sku godt forstå at han ikke har turde gøre noget.

Fint at filme det så der er et bevis, men meget dumt ikke at notere sig nummer pladen på bilen.

• #11   24. mar 2009 ja ja jeg giver jeg helt ret .. har selv tænkt det .. men hvorfor skriger hunden så på den måe !?

• #12   24. mar 2009 Michelle... hmmm ja.. ophidset.. eller.. hunde er jo forskellige.. men den lyd kan vel godt komme, hvis den er ekstremt ophidset.. men jeg er da ikke sikker...

• #14   24. mar 2009 jeg siger ik at i tager fejl .. men jeg tror nu ik t den hænger i et reb og er meget ophidset .. men gælder mig til at politiet fanger ham og ser den film han selv tog af hans måske lidene hund ...

• #16   24. mar 2009 Ej nu holder i... Der er en ung spinkel mand på 19 ude og gå alene...
    Han filmer denne grufulde afstraffelse af en Amstaff ligende hund.. For mig så den ud som om, at have store hvide markeriinger i pelsen..(af det jeg turde se), han har givet et godt signalement af mand og bil...
    Havde i handlet anderledes?? ifølge signalementet lyder manden jo ikke til, at være guds bedste barn,,, Ja han kunne ha ringet til politiet.., men og men... Lad os håbe der er nogle der ved noget, og at dusøren bliver så høj, de fortæller det.. Og så på forsiden med svinet.. Så kan vi andre gøre det vi tænker..

• #17   24. mar 2009 Det var da egentlig fandes så mange mistoiske meninger i kommer med... DER FINDES ALTSÅ syge mennesker i denne verden, og politiet har nok set denne video fra den unge mang mere igennem en hvad i kan se på jeres computere herinde...

• #18   24. mar 2009 Han fortalte jo, at hunden var blevet hængt op i halsbåndet så den var ved, at kvæles, det kan vi jo så bare håbe den blev hurtigt!

• #20   24. mar 2009 jeg er enig .. der er noget mystisk ved det ...

• #21   24. mar 2009 Hvad???

• #22   24. mar 2009 Jeg er helt enig med hvis det er mishandling skal personen straffes noget så hårdt og sad selv og græd igår men tankerne har kørt hele natten hvorfor ser man ingen person nogen steder og hvorfor filmede drengen kun så kort tid ? spørgsmålene er mange.

• #23   24. mar 2009 Man ser jo hans bil på et billede..

• #24   24. mar 2009 det må jeg så ærligt sige jeg ikke har set

• #25   24. mar 2009 Karina *Nu som Frue *

jeg er helt enig .. og desværre forbliver mange af dem garenteret uopklaret ..

• #26   24. mar 2009 (link fjernet)

• Anette K
    Anette K Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 3
    #27   24. mar 2009 Jeg blev så sur og ked da jeg så det indslag. Han skulle selv have skulle han..... Jeg hader dyrplagere og specielt også når de går ud og praler om det!!! de er nogen ....... ja de er.... Jeg kan virkelig ikke forstå at man istedet for at stille sig og filme det, så ikke tage og ringe til politiet med det samme. Jeg fatter det ikke!!!!!!!!!!!!!! Jeg kan virkelig blive negativ over sådan noget.... Straffen burde være hårdere over for sådan nogen et år og retten til ikke at have hund. Det er ingenting.....Jeg er rystet!!!

• #28   24. mar 2009 Jeg kunne næsten ikke holde ud og se det og måtte tage lyden fra efter halvdelen. Den lyd var altså ikke bare en ophidset hund! den hylede totalt hjerteskærende!! Uanset om manden er på videoen - eller om der er hold i Jeres spekulationer ( det tror jeg nu ikke ) så er en vigtig del af sagen sgu da strafferammen. Hvad sker der får at man kan få 1 år?? og det er max-rammen. det er der jo aldrig nogen som får - det er jo sygt at man kan opføre sig sådan og så max risikere 1 år - og ja, 2 år - ved gentagne tilfælde!! Men hvad er oddsene for at man bliver taget for sådan noget flere gange???

• #31   24. mar 2009 Der er vist kommet en del henvendelser efter udsendelsen.

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-21250410.html?forside

• #32   24. mar 2009 Var på arbejde---så jeg fik ikke set udsendelsen og de link der har været har jo ikke vist noget som helst-----Jeg kan ikke se noget tydeligt ----kan høre en hund---men ikke se rigtig noget menneske-----Jeg tror ikke de kan finde mande ud fra det foreliggende----Det havde været super hvis den unge fyr havde taget nr. på bilen----

• #33   24. mar 2009 hvis manden er så syg at han kan gøre sådan mod en hud, så er der nok heller ikke grænser for hvad han ville gøre hvis folk blandede sig. men hvis man havde været 2 kunne man med sikkerhed ha klasket ham ned og holdt svinet til politiet nåede frem.

• #34   24. mar 2009 MeToMiCa: Det er jo tydeligt at den hund skriger alt den kan, og det kan den jo ikke samtidig med at den bider sig fast i en gren.

Kan overhovedet ikke se der er noget mystisk ved denne video, men konspirations teorier kan jo hurtigt blive til hvis man er lidt opfindsom.

Det eneste jeg syntes er dumt ved det den 19 årige gjorde, er at han ikke fik noteret den nummerplade, så havde ham iodioten været noget nemmere at finde.

• #35   24. mar 2009 jeg er sikker på de finder ham hurtigt...

• #36   24. mar 2009 Det sidste link jeg har lagt ind, viser et kort interview af den 19-årige, hvor han forklarer hvad han har set, men at han gik lidt væk da han filmede, så mishandleren ikke opdagede ham.
    Jeg tror bestemt ikke der er tale om leg/træning af hunden.

• #38   24. mar 2009 MeToMiCa: Nå ja det er klart, den bider sig selv fast i et reb og samtidig skriger som besat, fjolle mig......

• #39   24. mar 2009 Hold da op nogle delte meninger?
    Den 19 årige handlede da helt som han skulle? Det kan godt være han ikke tog nummerpladen, men igen hvem tænker lige på det, når man står midt i det? jeg ville nok ikke selv have tænkt på det, og der blev så også sagt på Tv igår, at der står en mand og banker hunden, men man kan ikke se manden på videoen, fordi han står fra en anden vinkel? altså rolig nu.. Den unge dreng, er sgu' da herre skræmt, og jeg havde dælme heller ikke gået derhen! jeg havde ringet til politiet omgående, men jeg havde skam ikke gået hen og sagt " hvad har du lige gang i?" man ved jo aldrig hvad sådan en mand kan finde på :s men skræmmende at det virkelig kan finde sted.
    - Og til jer der spurgte om man så han smed hunden ind i bilen? nej det gjorde man ikke. Men man så den gren hunden havde hængt i, den var helt flosset, og det unge vidne beskrev jo også hvordan hunden faldt til jorden? jeg nægter at tro det er en leg, der er gået over gevind? Hvorfor sgu hunden så hænge der oppe og pive sådan som den gjorde, hvis den selv havde hoppet derop og bidt fast med munden?

• #40   24. mar 2009 Hold op hvor er det nemt at sidde og være fordømmende over den 19 årige, hvorfor gjorde han ikke dit og dat.

SERIØST han gjorde hvad der var rigtig for ham og hvad der faldt ham naturligt at gøre i en sådan situation.
    Måske havde han valgt anderledes hvis han havde haft tid til at tænke hvad der var smartest og mest praktisk, men han handlede på intuition og heldigvis gjorde han ikke noget dumt.

Som jeg skrev i den anden tråd, så kunne han ved at skride ind, selv været havnet i bilen sammen med den hund og sikkert også i samme tilstand.

• #41   24. mar 2009 Maibritt P - ENIG!

• #42   24. mar 2009 Som jeg har sagt tidligere er det dumt at han ikke fik nummeret på bilen, men ganske smart at han filmede det, så der var et bevis. Ellers ville det bare være ord mod ord.

Når det er sagt vil jeg give jer ret i at han nok desværre ikke tænkte på at tage nummeret på bilen, og ingen pegen fingrer herfra.

• #43   24. mar 2009 Pu HA .. jeg er helt må løs. har sgu ikke ord til at beskrive hvad jeg føler for såen person.

• #47   24. mar 2009 MeToMiCa: Er bare lidt træt af at folk ser spøgelser alle steder, en historie udvikler sig meget hurtigt til noget den ikke er. Når jeg leger med vores hunde og de trækker i reb eller en bold eller, så har de ALDRIG sagt noget i nærheden af det der og er slet ikke i stand til at sige noget så højt. Husk på knægten der står altså et godt stykke derfra og man kan meget tydelig høre hunden, det kan slet ikke lade sig gøre.

Iøvrigt enig i din undren over TV2 og deres mangel på viden om hunde. Iøvrigt en meget fin sort næse på de hund de viser. Gad vide om de ikke ved hvad red nose betyder? det er jo ellers ikke engelsk på universitets niveau......

• #49   24. mar 2009 Jamen politiet har også fået masser af henvendelser efter igår, så der er nogen der kan genkende ham og håber da at de snart fanger ham.

Ja præcis der af navnet Red Nose, jeg tror sku bare de der Tv2 folk de gætter, nogen har engang læst noget på forsiden af BT også er det jo nok rigtigt. Jeg tror helt ærligt at de der Tv2 folk tror at Red Nose er sin helt egen race....

• #50   24. mar 2009 MetoMicha'en .. Nej, manden er ikke tydelig på filmen? men det kan jo være nogen på en eller anden måde kan genkende manden, ved de oplysninger? Der er måske nogen som kender en, som lige pludselig ud i det blå har mistet sin hund? og som måske også har den bil, og de bukser? hvem ved ..
    Hmm Rød næse? Må da erkende at jeg ved godt en amstaff ikke har en rød næse, men min bette nus på 7 måneder, har noget lyserødt på hans næse og han er en amstaff :).

• #52   24. mar 2009 Jeg har oprettet en gruppe på facebook , for dem der ønsker at melde sig til og evt støtte til dusør . Gruppens navn IMOD HUNDEMISHANDLING .

• #53   24. mar 2009 Nej, manden kan man ikke se fordi der er filmet så langt fra .. Men igen, hvis man har gode øjne, og ved at der på filmen er en mand, så kan man skimte et par mørke bukser helt i baggrunden ved hunden? Det ligner lidt synes jeg. Men igen forfærdeligt

• #54   24. mar 2009 Jeg har ikke set klippet, men hvis jeg så en mand der stod og voldbankede en hund, så ville jeg i hvert fald ikke nærme mig ham.

Han er jo helt utilregnelig og det ville højst sandsynlig ende galt. Kunne man lige trykke på pauseknappen og fjerne hunden, så havde jeg selvfølgelig gjort det.. Men jeg vil ikke selv risikere at, i værste fald, miste livet. Eller evt. kunne man sige noget til ham og så ville han måske holde op, men hvad så med næste gang han gør det? Der er måske ikke nogen der siger ham imod.

Tror heller ikke jeg ville ringe til politiet med det samme, da der nok går noget tid inden man opdager hvad der virkelig er galt.. Jeg ville da ikke tro mine egne øjne hvis jeg så sådan noget..

• #55   24. mar 2009 det var en forfærdelig optagelse, jeg græd da jeg hørte hunden tude på den måde. puha det var grimt.

jeg synes bestemt at al ret til at den mand skal have dyr igen bær fratages og så burde han ind og sidde for det han har gjort.

• #56   24. mar 2009 forresten.. kan ikke forstå nogen siger hunden jo bare kunne hænge i træet af sig selv og lege med et reb osv... har i ikke lyd på jeres tv eller hvad??? det var da hjerteskærende, IKKE en hund der hyggede sig.. desuden var der ligesom øjenvidnet... hvorfor skulle han lyve om det han så. han så det jo også tættere på hvor han kunne se hunde var hængt op og der stod en mand og tævede den...

• #57   24. mar 2009 Annemette,
    det øjenvidnet siger passer jo ikke med optagelsen..

Han siger at pinden gik ind i halsbåndet. Sæt videoen på stor, og kig så. Såvidt jeg kan se, hænger hunden i noget fra pinden? Pinden går da ikke gennem halsbåndet??

• #58   24. mar 2009 Anja, hvordan vil du så forklare mærkerne på pinden? de ser ud til at der har hundet et halsbånd derpå og har "gravet" ned i grenen

• #59   24. mar 2009 På ingen af de link jeg har set, var der en pind med mærker.. Kan du ikke vise mig det?

Hvordan kan du se om det er et reb eller et halsbånd der har lavet mærkerne?

• #60   24. mar 2009 Anja. det viste de i tv igår...

• #62   24. mar 2009 desuden tror jeg nok at politi har kigget nøje på videoen osv.
    og så synes jeg det er frustredende at nogen får det til at lyde som om de tager mishandlerens parti.. tsk. selvom jeg ikke tror nogen gør det, da det vil være sygt..

• #63   24. mar 2009 Annnemette,
    det har jeg ikke set.. Har kun set det tv2 har lagt på nettet?
    Har du ikke et link?

Meto,
    nemlig.. Og vidnet forklarer meeeget tydeligt at pinden stak ind gennem halsbåndet..

Men hvem ved, måske var han forvirret..

• #64   24. mar 2009 metomica'en: også så vidt jeg kan se, men igen det er meget sløret og når der er et øjenvidne der har set andet så må det jo være udgangspunktet

• #65   24. mar 2009 Anja: så kan du jo ikke vurdere det (:

• #66   24. mar 2009 ps. nej har ikke et link .. (:

• #67   24. mar 2009 Annemette,
    men det kan du? Efter at have set klippet een gang?

Kom med nogle argumenter og et link..

Jeg har sq da kigget de andre links igennem mange gange, for ellers kan jeg ikke udtale mig.

Kom med et link, eller tro at der måske er en grund til at de ikke lægger det ud??

• #69   24. mar 2009 Anja S - De vidste pinden hunden havde hængt i, igår? .. Det kan godt ske at hunden havde hængt i et reb, der gør ingen forskel? og desuden står øjenvidnet jo en stykke derfra, og han kan jo også ha' set forkert? det er tilladt :). Men der skal noget til for at holde sådan en hund i en gren :). Men om det er et halsbånd eller ej, der er stadig alvorligt.

• #70   24. mar 2009 Anja.. gider ikke lede nettet rundt efter et link til dig. kig selv.

JEG siger bare at jeg stoler på det politi og øjenvidne siger indtil de måske siger at han lyver.. jeg er hverken politi eller vidne og jeg kan kun gå ud fra det jeg ser på en grumset video optaget langt væk fra..

metomica'en: HVORFOR skulle hunden lyde som den gør hvis den hænger der af sig selv?

• #72   24. mar 2009 De to små : Enig

• #74   24. mar 2009 de to små: helt enig. men tror desværre at vidnet er i chok over det han ser så han ikke tænker på hurtigt at få noget politi derud inden fyren med hunden smutter igen.

• #75   24. mar 2009 Annemette,
    nogle hunde laver nogle mærkelige lyde.

I den anden tråd har jeg linket til en video med min venindes hund. Hun bader og fanger pinde sammen med en anden hund, og gør helt sindssygt. Og lyden er ikke forvrænget - sådan lyder hun.
    For fremmede ville det også lyde helt forfærdeligt. Men sådan siger Bella bare..

• #76   24. mar 2009 metomica'en: den var ikke bare højtrøstet, den skriger jo nærmest? har du lyttet til det?

• #77   24. mar 2009 Anja: min com vil ikke åbne det link.

nu ser jeg at du i den tråd siger at den kunne have hunget selv og han havde slået den og den så var faldet ned og havde slået sig.

HVIS vi nu antager det var sådan, kunne det så ikke tænkes det var pga indre skader fra mandens vold at den havde slået dig og ikke rejste sig igen, hvis det så bare var fordi den var faldet ned og havde slået sig og så blev liggende (ville nok IKKE ske) men hvis nu, ville han så ikke have kørt den til dyrlæge???
    måske skal vi nu også antage at nærmest alle dyrlæger efterhånden har hørt eller set noget med det her klip, og så ville den dyrlæge nok kontakte politiet.

• #79   24. mar 2009 TIL ALLE DE FOLK SOM TROR HUNDEN IK HANG I HALSBÅNDET!!

hørte i ikke de skrig hunden kom med?!
    jeg tror ik en hund som bare lege og hang en en pind med tænderne ville skrige på den måde.

er det bare fordi det er en muskelhund i kommer med sådan nogle dumme ider?

selv om båndet var utydeligt kunne man jo se hunden sprælle for at komme fri. Manden kørte jo også i bilen bagefter.

jeg ville nok have fundet en stor pind og hængt den dreng op i det træ og givet ham samme tur!!!!

Dette er tendsenser til starten på psykopati. Næsten alle seriemorder er startet med at totuere dyr.

• #80   24. mar 2009 Addie - Korrekt! kan ikke forstå hvordan folk kan mene at der er en leg de bruger til at træne deres kamphunde, og at den selv sgu være hoppet derop? Altså der er da tydeligt at se hunden lider, og at den hænger der og dingler frem og tilbage? den må satme ha' et godt mundtøj hvis den kan få sig selv til at svinge så meget. Utroligt folk ikke kan se der faktisk findes disse mennesker i verden smiley den er mishandlet, om man vil tro det eller ej!

• #82   24. mar 2009 ~ MeToMiCa'en ~ ...

Jeg er fuldkommen enig med dig hele vejen igennem.. synes heller ikke historien hænger sammen.. overhovedet.. jeg så heller ingen mand på vidoen, intet var i bevægelse ud over hunden.. så har han kastet noget på hunden må han da have stået pænt stykke der fra.. og hvordan kan ham manden stå 30 meter der fra og filme tydeligt på den der bro, uden at blive opdaget.. jeg ved ik om polotiet har redigeret i filmen..

og så var hunde en amstaff eller rednose.. og med kuperet øre.. hvordan kunne de se det`? ... altså synes nu godt nok det hele er pænt forvirret..

tror da det frøste jeg havde søgt efter på bilen var nummerpladen.. har man den har man meget meget mere end blot en film og en beskrivelse.. for fra 30 meter afstand kan man da læse nummerplade.. ved ikk hvad jeg havde gjort. men filmen var alligevel nogle minutter. tror nu nok han kunne have nået at tilkalde politiet og samtidig filme bare 1 minut..

og de siger den blev hunget op i halsbåndet. men i tv siger de at man kan se tydeligt at snoren har boret sig ind i grenen.. da de viser grenen på tv.. så ved jeg ikk om grænen var halv råden siden de mærker kunne komme.. for mener da ikk noget halsbånd er stærk nok til at lave så merkante mærker.. hmm

jah sorry undre mig også bare..!

• #83   24. mar 2009 Synes faktisk det er sørgeligt at folk ikke kan se hunden bliver mishandlet .

Jeg så station 2 igår og den hund hænger ikke der for sjov , det er helt sikkert .

En hund ligger heller ikke livløs bagefter leg.

• #86   24. mar 2009 jah men hvis man nu også har hørt en hund "græde" som dtyrlægerne siger.. så ved man også den led og det ikke var leg... der er stor forskel.. tro mig..

foruden det, så tror jeg heller ikke på hunden ikke er blevet hunget op i halsbåndet, synes bare det voldsomme merkante ridser der er på den gren, og et læder halsbånd eller kvæler kan ikke borde sig sådan ind i grænen, som den græn de viste på station 2.. det er det som undre mig..

• #87   24. mar 2009 Så station 2 igår og jeg glemmer ikke de skrig hunden kom med.Lød præcis som på film hvor hunde blev hængt for at blive pelset levende.Og der er jo også et øjenvidne .Fucking syge svin ham gutten der har gjort det.

• #88   24. mar 2009 men uanset hvad er der stor forskel på når en hund "græder" og når den leger.. har selv amstaffs, og min hanhund han "græd" da han fik hjern rystelse.. og så bruger han ekstremt høje og grumme lyde når han leger.. og forskel det er det..

men nej tror hun heler ikk det er leg.. men alt i alt så skal ham fjolset stræffes...!

• #89   24. mar 2009 Hvis det havde været fru. jensen lille puddel eller labrador havde tonen lydt helt anderledes. men så snart det er en muskelhund vil folk ik tro den er blevet mishandlet. TYPISK!!!!

hvorfor skal folk være så hjerteløse og være ligeglade med muskelhunde. De er altså også dejlige familie hunde og tit bedre en den normale labrador.

Hunden skriger af smerte. jeg har hørt en muskelhund sige lyde når den trækker i pind eller reb og det lyder slet ik sådan som den stakkels hund gør. Man kan jo også høre at den er ved at blive kvalt når den skriger.

• #90   24. mar 2009 og det er ikke for at svine labrador til overhoved da jeg selv har en blanding af en og er nogle dejlige hunde. så misforstå mig ikke der.

• #91   24. mar 2009 Addie,
    hunde lyder forskelligt. Der er jo stor forskel på hvordan hunde lyder. Det er blandt andet derfor vi kan kende forskel på dem når de gøer.
    Min venindes hund kunne snildt lave den slags lyde! Og det er ren leg.

Desuden er der jo noget der tyder på at hunden har det fint smiley

http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-21259055.html

• #92   24. mar 2009 skal helt sikkert se tv kl 18.25

• #93   24. mar 2009 Det var da dejligt at det hele var en misforståelse, hurra for det :o)

• #94   24. mar 2009 Obs . Til alle jer der ville støtte vedr dusør , kan jeg oplyse at dusør fra mig og Dyrenes beskyttelse er trukket tilbage .

• #95   24. mar 2009 hvorfor er den trukket tilbage???

• #96   24. mar 2009 hehe læste bare lige din sidste besked...

• #97   24. mar 2009 gerningsmand er fundet og det var en misforståelse . det var leg og ikke mishandling derfor er dusør til oplysninger der kunne føre til gerningsmand trukket tilbage smiley

• #98   8. apr 2009 UNDERSKRIFT-INDSAMLING FOR DYRPOLITI I DK.
    SKRIV UNDER NU

http://www.onlineunderskrift.dk/wap/ALLEDYRSRETDANSKDYREPOLITINU

Kommentér på:
station 2 ...

Annonce