707 visninger
|
Oprettet:
rottweiler {{forumTopicSubject}}
overvejer at få sådan en hund,,, hvordan er den til mennesker og børn,, andre dyr.
mvh lars
jul 2007
Følger: 24 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 442
feb 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 2
feb 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 2
nov 2006
Følger: 52 Følgere: 53 Hunde: 7 Emner: 184 Svar: 9.234
Men ja, det er en overskøn hund, elsker børn...vel og mærket ikke til aftensmad.....de passer på familien og vil gøre alt for dig.
mar 2007
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 52 Svar: 1.306
når det er første gang du skal have en Rotte er det bedst med en tæve ..
da man mange gange skal bruge mere tid på en han da den flere gange en tæven vil prøve grænser med jer . og nogen gange kan det godt tage fra 5 min til 30 min før han har fundet ud af det e rdig der bestemmer .
men vil så prøve dine grænser af igen efter et stykke tid .
alt det har jeg ikke haft problemmer med med de tæver jeg har haft . kun hannerne ..
så ja start med en tæve . og de er un utrolig god famille hund og børnevenlig hund samt vagt hund ..
nov 2006
Følger: 52 Følgere: 53 Hunde: 7 Emner: 184 Svar: 9.234
Og personligt har jeg ALDRIG haft problemer med tæver med at de skulle sættes på plads.
Nu vil jeg så også sige at Izmir f.eks er der jo ikke "nosser" i på den måde....he he. han har et alm temperament.
Jeg vil til enhver tid anbefale folk at få en tæve første gang, for det vil være så ærgerligt at miste modet hvis man får en af de sjove hanner, for uanset hvad, så er det jo en lækker race denne her:-)
okt 2007
Følger: 63 Følgere: 76 Hunde: 4 Emner: 49 Svar: 5.764
rottweiler