{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
682 visninger | Oprettet:

Er det mig det er galt med? {{forumTopicSubject}}

Jeg er havnet i den UTROLIGT trælse situation at min kæreste er flyttet fra mig. Sidste år fik vi jo Kaiser som var en gave til hende. Men der hvor hun er flyttet hen nu må hun ikke have hund og kan derfor ikke have hende med sig. Jeg arbejder fra 15 - 23 hver dag og jeg kan ikke få 2 hunde passet. Desuden er det svært at finde tid til at give begge hunde opmærksomhed.. (ja to hunde kræver dobbelt så meget opmærksomhed) Jeg har derfor overvejet at give Kaiser til nogen af mine forældres venner som han er blevet passet ved nogen weekender samt hverdage hvis kæresten også skulle på arbejde. Det skal siges at de har opsagt deres lejlighed for at finde et hus de kan være i hvis det skulle ende med at de får Kaiser, de har desuden 3 børn som alle er helt vilde med ham og han er helt vild med dem..
Vil det være totalt egoistisk af mig at give Kaiser til mine forældres venner? når jeg er sikker på han får et meget bedre liv hos dem?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det mig det er galt med?
  • #1   2. feb 2006 Nej så absolut ikke Martin, tværtimod. Nu ved jeg jo ikke hvilken aftale du evt. har lavet med din eks kæreste omkring Kaiser men hvis han fuldt ud er din, er der ikke noget galt i det.

  • #2   2. feb 2006 Jeg vil give Fyyy, helt ret. Det du gør er overhoved ikke egoistisk.

    Håber det går jer alle godt fremover.


  • #3   2. feb 2006 Han har altid være registreret i mit navn..
    Jeg er stadig sammen med min kæreste men vi blev enige om at det var bedst at vi flyttede fra hinanden.
    Hun vil også godt komme herop en gang om ugen og passe ham.. men så syntes jeg personligt det er bedre at han får et nyt hjem nu mens han stadig er hvalp end når ham måske er 3 år gammel og min kæreste bliver træt af at tage frem og tilbage..


  • #4   2. feb 2006 Nej så absolut ikke Martin.

    Det lyder også som om at de er meget intereserede i ham, når de sådan vil finde et hus, hvor de må have ham.

    Dog tænker jeg også lidt på, om det så ikke er lidt synd for den anden hund, den bliver jo så ladt helt alene i de mange timer ?


  • #5   2. feb 2006 Ulla.. Han bliver ikke ladt alene.. Han kommer op til min mor, far og deres collie de timer jeg er på arbejde. Det er netop fordi at de ikke har overskud til at passe 2 hunde samt de har deres egen med så meget krudt i røven at man tror det er løgn smiley

  • #7   2. feb 2006 Martin. Jeg kan høre, at du har fuldt ud styr på hvad du gør med hundene, og jeg syntes at du har plalagt deres fremtid rigtig flot.

    Du er en sand hundeven. Godt gået.

    Jeg var jo lige inde og kikke lidt på din profil, og nåede lige at undre mig over, at der jo er tre dejlige vovser, men nu fik jeg forklaringen.

    Ønsker dig og vufferne god vind.



  • #8   2. feb 2006 Staveplade til mig tak, hihi

  • #9   2. feb 2006 Tak skal i ha smiley .. i har gjort mit valg så meget lettere (syntes godt nok ik det er sjovt sådan noget her smiley kan stadig huske hvordan det var den nat vi lige havde hentet ham..

    Tja Ulla.. nu er jeg både blevet kaldt for en dyremishandler og nu en hundeven smiley . men er da rart at vide at ikke alle mennesker dømmer hele ens person pga. et dårligt valg..

    (blev kaldt for en dyremishandler for en lille uges tid siden herinde pga. Mason/ Zulus øre smiley


Kommentér på:
Er det mig det er galt med?

Annonce