718 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

For stort jagtinstinkt.... For stort jagtinstinkt....

Jeg var så sent som i går ude og træne lidt med Eisa...på en øde stubmark... Alt gik godt og forløb lige efter planen, indtil der er et rådyr der pludselig springer frem fra markskellet....VÆK var Eisa i en helvedes fart og fuldstændig døv for al indkald... Alligevel kalder og kalder jeg, alt imens jeg styrter i samme retning som hund og rådyr...( ind i et lille skovstykke). De er som sunket i jorden... Efter en halv times tid, og megen søgen, kommer hun selv hjem...glad og meget beskidt og ildelugtende efter en tur gennem noget brakvand.... Ved gennemsyn af min kære hund opdager jeg at hun har en 3 x 5 cm. lang hudafskabning på det ene forben... Nå, men nu er hun vasket, fønnet og lappet sammen...ligger i skrivende stund trygt og dovent ved mine fødder... Problemet er at det ikke kun er rådyr hun ser som jagtbytte... Hun har også vist stor interesse for en traktor der kørte et godt stykke fra os, mellem nogle træer...og en motionist der løb på en skovsti paralelt med hvor vi gik.....( begge de sidst nævnte gange havde hun snor på...)
Vi har rådyr hjemme i haven...og så længe de står stille kan hun godt bare kigge på dem ( kan finde på at stå stand...), men oh ve oh skræk hvis de begynder at løbe....

Er der nogen der ved noget eller har en idé til hvordan vi kan nedtone Eisa's voldsomme jagtinstinkt.???...bare lidt...

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  For stort jagtinstinkt....
Kommentér på:
For stort jagtinstinkt....

Annonce