Så tænk jer dog om (salg af hund) {{forumTopicSubject}}
Har lige siddet og set ALLE salgsannoncerne igennem.. Jeg er rystet over alle de mennesker der vil sælge deres hunde!!!
Hvad tænker folk egentligt på når de anskaffer sig en hund??? Åbenbart ikke en skid...
Så har de ikke lige tid mere, kan ikke lige finde et sted at bo med hunden osv osv osv.....
Kan forstå hvis der opstår allergi og lign. Men seriøst SÆT JER FOR FANDEN IND I HVAD DET VIL SIGE AT HA´ EN HUND INDEN I ANSKAFFER JER EN!!!!!
Der er ikke noget at sige til at der bliver aflivet flere tusinde sunde og raske hunde om året, når der findes så mange uansvarlige hundeejere..
Øv hvor er det trist.... Det er ikke bare et købe og smide væk legetøj man anskaffer sig..
Hilsen en ansvarlig og ansvarsbevidst hundeejer...
okt 2006
Følger: 45 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 237 Svar: 1.655
vil dog også rette opmærksomheden på alle dem som avler for at sælge rak og pak til hvem som helst.
Lad nu være med at avle på din hund fordi den er sød - alle hunde er søde men det er ikke ensbetydende med at den skal bruges til avl.
lad nu være med at købe en hund fordi den er kær som hvalp - den bliver stor...
hvis du ikke syntes at lange gå ture i regn og blæst er hyggelige så skal du nok ikke have hund for det hører med...
sidst men ikke mindst - sæt dig ind i hvilket temperment den hund har du har set dig varm på - at en hund er køn er ikke ensbetydende med at den passer til dig. det kan tage år inden du finder den hunderace som passer til din livsstil.
okt 2006
Følger: 45 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 237 Svar: 1.655
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.174
okt 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 12 Svar: 67
aug 2007
Følger: 23 Følgere: 20 Hunde: 3 Emner: 116 Svar: 931
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.174
aug 2006
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 10 Svar: 1.444
Vi kan ikke blive mere enige.........
Det er forfærdeligt at sidde og se på, hvor mange der sælger deres hund igen.
Hva tænker folk?? De tænker ikke!!
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 416 Svar: 13.982
jan 2007
Følger: 6 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 164
Det samme gælder folk som bor i lejede lejligheder, og som af en eller anden grund skal flytte. Men ikke kan finde et sted hvor der er tilladt at have hund. SÅ KØB DOG FØRST EN HUND NÅR DU HAR ET STABILT LIV.
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 416 Svar: 13.982
jan 2007
Følger: 6 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 164
mar 2009
Følger: 7 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 19 Svar: 311
1 hun er renracet, men opfylder ikke racestandarden, så hvalpene ville ikke kunne få papire
2 hun er for agressiv overfor andre hunde, og det skal ikke gives vidre
3 hun har en arvelig sygdom som heller ikke skal vidre til flere hunde.
Der er ligesom nogle ting man skal tænke igennem inden man lader sin hund parre.. så selvom at jeg ville syntes at det dejligste var at få en hvalp efter min tøs, så kommer det aldrig til at ske, fordi jeg ikke vil sætte hvalpe ind i verden, som jeg ikke vil kunne stå 100 % inde for.. er ked af at der ikke er flere hunde ejere der tænker sådan
apr 2007
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 3
det er utilgiveligt det folk har gang i .. En hund er et levende menneske, og ikke bare et legetøj man kan ligge væk når man ikke gidet det ..
det værste er når folk skriver : køb nu ellers bliver jeg nødt til at aflive den .. Jeg kan slet ikke forstå de mennesker der kan få sig selv til at slå en sund og rask hund ihjel .. puha føj ..
det var bare det jeg ville sige ..
jeg synes hunde er ligeså meget værd som et menneske .. og det mener jeg !
aug 2006
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 10 Svar: 1.444
Når man vælger at have dyr, må man planlægge sit liv efter det.
Men desvære kan vi ikke andet, end at råbe op, og håbe på folk snart begynder at tænke, inden de køber.........
mar 2009
Følger: 7 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 19 Svar: 311
Ville selv blive så ked af det..
jul 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 4 Emner: 7 Svar: 72
mar 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 14 Svar: 121
Desuden bliver jeg også harm over sådan en annonce, som der er linket til her i tråden.
aug 2006
Følger: 33 Følgere: 32 Hunde: 1 Emner: 43 Svar: 966
Og ja selvfølgelig er der særlige omstændinger, der gør at man nærmest er tvunget til at finde et andet hjem til vovsen, men største delen er en gang pis i mine øre..
Prøv at tjekke alle de Amstaffer der er til salg.. Rystende ikk???
Så tænk jer dog om (salg af hund)