{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tilvænning til "kravlegård"
  • #1   16. mar 2009 Tusind tak - jeg har købt sådan en smart transportabel en, ladet den være åben og stillet hendes seng og tæppe og lagt en af mine trøjer. Vi har leget lidt og gemt godbidder derinde og hun har tygget tov og nu sover hun som en baby. Bare det også går når der skal lukkes for indgangen smiley

• #2   17. mar 2009 Start stille ud.. sæt den ført der ind et par minutter mens du er hjemme men måske lige ordner noget andet.. så vender den sig stille og roligt til det.. ligesom man skal venne den stille og roligt til a være alene hjemme

• #3   17. mar 2009 man skal bare huske at sørge for a hunden ikke forbinder det med noget dårligt.. så legetøj, godbider og dens seng og vand så burde det gå alt sammne lidt efter lidt

• #4   17. mar 2009 Hun har det fint med at være i kravlegården nu, SÅ LÆNGE "døren" stadig er åben... men når hun er "spærret inde" piver og hyler hun og springer op af "væggen" i kravlegården - hvor længe skal jeg så lade hende være før jeg tager hende op eller åbner igen? Har samtidig læst at jeg skal vente til hun holder op med at pive før jeg går hen til hende igen, så hun ikke tror at jeg kommer fordi hun piver - meget svær balancegang smiley

Kommentér på:
Tilvænning til "kravlegård"

Annonce