908 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Tilvænning til "kravlegård" Tilvænning til "kravlegård"

Er der nogen der har erfaring med at tilvænne hvalpe til kravlegård? Vil gerne lære min hvalp at være i sin kravlegård i tilfælde af at jeg skal små ærinder eller hun skal passes - og helst uden at jeg føler mig som en meget ond tyran smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tilvænning til "kravlegård"
  • #1   16. mar 2009 Tusind tak - jeg har købt sådan en smart transportabel en, ladet den være åben og stillet hendes seng og tæppe og lagt en af mine trøjer. Vi har leget lidt og gemt godbidder derinde og hun har tygget tov og nu sover hun som en baby. Bare det også går når der skal lukkes for indgangen smiley

• #2   17. mar 2009 Start stille ud.. sæt den ført der ind et par minutter mens du er hjemme men måske lige ordner noget andet.. så vender den sig stille og roligt til det.. ligesom man skal venne den stille og roligt til a være alene hjemme

• #3   17. mar 2009 man skal bare huske at sørge for a hunden ikke forbinder det med noget dårligt.. så legetøj, godbider og dens seng og vand så burde det gå alt sammne lidt efter lidt

• #4   17. mar 2009 Hun har det fint med at være i kravlegården nu, SÅ LÆNGE "døren" stadig er åben... men når hun er "spærret inde" piver og hyler hun og springer op af "væggen" i kravlegården - hvor længe skal jeg så lade hende være før jeg tager hende op eller åbner igen? Har samtidig læst at jeg skal vente til hun holder op med at pive før jeg går hen til hende igen, så hun ikke tror at jeg kommer fordi hun piver - meget svær balancegang smiley

Kommentér på:
Tilvænning til "kravlegård"

Annonce