{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
273 visninger | Oprettet:

Fra Lejelighed til Hus {{forumTopicSubject}}

Hej.
Det er sådan at jeg snart får mig en lille Engelsk Bulldog. Men jeg får ham 3 uger før vi skal flytte i hus (bor nu i lejelighed). Er der nogen der tror han vil tage skade af flytningen og alt det larm og stress, altså blive utryg og sådan når jeg kun har haft ham i så lidt tid? håber ikke det vil havde konsekvenser på hans måde at indfinde sig på. tænkte bare om der var nogle der havde erfaringer med dette?

Vh Mikkel

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fra Lejelighed til Hus
  • #1   13. mar 2009 det tror jeg ikke hvis du bar lader være at være stresset, hunden kan mærke på dig hvordan du har det, er du rolig er den det også ofte.. flyt hundens seng og ting til sidst, en lille hvalp sover alligevel det meste af dagen så det tror jeg den tager ganske roligt..

• #2   13. mar 2009 Jeg tror da ikke, den ligefrem tager skade, men når jeg også snart skal flytte, har jeg tænkt mig at have hunden et andet sted på selve dagen. Lige så meget for min egen skyld, så den ikke render i vejen

• #3   13. mar 2009 Jeg tror heller ikke det vil give problemer. Sørg for den ikke er midt i alt tumultent på selve dagen og ellers tror jeg ikke den tager skade. Du har jo trods alt et par uger til miljøtræning, så med mindre den er super sky og bare sidder over i et hjørne så går det helt sikkert. Brug tid på miljøtræning og masser af kontakt øvelser den første tid så skal det helt sikkert gå. Vi var i sommerhus en uge(godt nok ikke så meget flytte postyr, men et helt nyt sted) Allerede 3 uge vi havde vores. Hun synes bare det var top lækkert med en have, der kunne snuses rundt og graves i .-)

• #4   13. mar 2009 nej, tror ikke han tager skade, han knytter sig nok hurtigt til dig, og hvis du viser ham pænt rundt og gør flytningen nem og hurtig for ham så sku der ikke ske noget...
    du er jo med, og det er dig han knytter sig til, så fordi han er et nyt sted, det tror jeg ikek betyder så meget, så længe man ikke flytter hver uge smiley
    Sørg for at tage hensyn til ham og flyt alle dine ting først, så hunden faktisk kun oplever en køretur til et nyt sted.. hvis det er muligt selvfølgelig smiley

• #5   13. mar 2009 Jeg flyttede fra lejlighed i hus 3-4 uger efter jeg fik min første hund.
    Han var så 7 mdr. da jeg fik ham.

Han var med frem og tilbage da jeg gjore klar i huset, og var med hver gang jeg kørte et læs der ud. Så han vennede sig til de nye omgivelser sammen med os.
    Der var slet ikke problemer med at flytte sammen med ham.
    Han var glad og godt tilpads og var helt klar til at komme med hver gang vi pakkede i bilen.

Kommentér på:
Fra Lejelighed til Hus

Annonce