{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
489 visninger | Oprettet:

Foder??.. {{forumTopicSubject}}

Jeg ved ikke så meget om foder, hvad der gør hvad, og hvad der er bedre og dårligere osv, så jeg tænkte, om i kunne hjælpe?
Min hund skider utroligt meget, så jeg overvejer, at ændre foder.
Og ja, i øjeblikket bruger jeg bare noget fra Fakta, men det er han også ok med..
Nogen, der har prøvet Fitmin?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder??..
  • #1   13. mar 2009 Hvis han havde det ok med det foder fra Fakta, ville han ikke skide så meget.
    Vi bruger Royal canin. Det er et godt, gennemtestet foder.
    Der findes utallige forskellige fodermærker på marked- og det er nærmest en jungle at finde rundt i hvad der er godt og hvad der er skidt.
    Pris og kvalitet føgler som regel hinanden.
    Man kan sagtens fodre med et billigt foder, men man skal så spørge sig selv om, om man selv ville nøjes med fek. kød fyldt med sener og fedt i forhold til en ordenlig bøf.

• #2   13. mar 2009 Vi bruger selv Royal Canin i øjeblikket, men overvejer at skifte over til Orijen eller begynde at barfe..

Ville aldrig udstætte mine hunde for "supermarkedfoder", da de som oftest er tilsat al mulig farvestof og tilsætningsstoffer.. Men det er jo bare min mening..

• #3   13. mar 2009 Ang foder så er det som de andre siger en meget stor jungle...
    Jeg foder selv pt med ekanuba, har både fodret med royal canin, noget fra dyrlægen kan ikke huske navnet på det og pedigrie. Men da min hund ikke gider og spise dette foder skal jeg begynde på olivers når denne sæk er væk, den gad hun nemlig godt og spise da jeg fik nogle prøver på det...
    Men vil sige at det fra en alm købmand ville jeg aldrig foder med, ned i den lokale dyrebutik som minimum og køb noget foder som de vil anbefale til din hund..

• #4   13. mar 2009 Fitmin foder er et godt hundefoder det er fra Tjekkiet vi kender flere der bruger det så vil din hund ihvertfald få noget godt men der er da flere muligheder der er også Hike= www.hike.dk bruger vi selv Samt tecnical =(link fjernet)

God fornøjelse med din søgning

• #5   13. mar 2009 Luise og Dan:
    Ja, men jeg har også overvejet Fitmin, for jeg kender dem,
    der handler med det, så det er jo super..
    Synes bare det er dyrt, men sådan er det måske.:)

Kommentér på:
Foder??..

Annonce