489 visninger
|
Oprettet:
25. mar 2008 Følger: 40 Følgere: 38 Hunde: 4 Emner: 144 Svar: 783
Foder??.. {{forumTopicSubject}}
Jeg ved ikke så meget om foder, hvad der gør hvad, og hvad der er bedre og dårligere osv, så jeg tænkte, om i kunne hjælpe?
Min hund skider utroligt meget, så jeg overvejer, at ændre foder.
Og ja, i øjeblikket bruger jeg bare noget fra Fakta, men det er han også ok med..
Nogen, der har prøvet Fitmin?
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 127 Svar: 3.614
Vi bruger Royal canin. Det er et godt, gennemtestet foder.
Der findes utallige forskellige fodermærker på marked- og det er nærmest en jungle at finde rundt i hvad der er godt og hvad der er skidt.
Pris og kvalitet føgler som regel hinanden.
Man kan sagtens fodre med et billigt foder, men man skal så spørge sig selv om, om man selv ville nøjes med fek. kød fyldt med sener og fedt i forhold til en ordenlig bøf.
apr 2007
Følger: 101 Følgere: 100 Hunde: 3 Emner: 846 Svar: 3.538
Ville aldrig udstætte mine hunde for "supermarkedfoder", da de som oftest er tilsat al mulig farvestof og tilsætningsstoffer.. Men det er jo bare min mening..
apr 2006
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 4 Emner: 45 Svar: 298
Jeg foder selv pt med ekanuba, har både fodret med royal canin, noget fra dyrlægen kan ikke huske navnet på det og pedigrie. Men da min hund ikke gider og spise dette foder skal jeg begynde på olivers når denne sæk er væk, den gad hun nemlig godt og spise da jeg fik nogle prøver på det...
Men vil sige at det fra en alm købmand ville jeg aldrig foder med, ned i den lokale dyrebutik som minimum og køb noget foder som de vil anbefale til din hund..
okt 2006
Følger: 53 Følgere: 55 Hunde: 7 Emner: 35 Svar: 194
God fornøjelse med din søgning
mar 2008
Følger: 40 Følgere: 38 Hunde: 4 Emner: 144 Svar: 783
Ja, men jeg har også overvejet Fitmin, for jeg kender dem,
der handler med det, så det er jo super..
Synes bare det er dyrt, men sådan er det måske.:)
Foder??..