{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.115 visninger | Oprettet:

nyt hjem søges {{forumTopicSubject}}

Jeg havde fået til opgave sammen med min moar, at passe min legekammerat Molly, fordi hendes moar skulle arbejde længe. Og nøj hvor jeg glædede mig, for vi er nemlig bedste venner, og æææælsker at lege sammen... Troede jeg.

Hun har været her siden igår, og jeg håber altså at hun snart skal hjem, for hun er altså ikke sød.

Hun tror hun har babyer, så hun startede med at tage aaaaalle mine ting, så nu har min moar taget dem, så jeg må ikke engang have et lille tyggeben *snøft*

Dernæst tog hun min kurv -og nu må jeg slet ikke gå hen til den, så skælder hun ud og bider efter mig:o(

Vi plejer ellers at ligge og hygge sammen i kurven, men hun vil slet ikke dele noget som helst *hulk*

Er der nogen der kan hjælpe stakkels lille mig? Min moar har ikke fortalt mig hvornår Molly bliver hentet, men hvis ikke det bliver snart, så søger jeg altså hermed et nyt hjem.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nyt hjem søges
  • #1   12. mar 2009 nåå hvor synd for dig :-))

Men glæd dig - det bliver bedre når hun tager hjem igen - hende dumme Molly :-)))))

• #2   12. mar 2009 Haah smiley Det er da helt sønd for ham. Er hun indbildsk gravid?

• #3   12. mar 2009 Ja jeg vil faktisk gå så vidt som at trie med at løbe hjemmefra hvis ingen vil have mig.

Jeg håber aaaaldrig mere min mor finder på at jeg skal dele MIT hjem med sådan en sur mokke *G*

• #4   12. mar 2009 Blain stupid -ja det er hund. Og jeg kan altså ikek forstå de kvinder. Det ene øjeblik vil hun lege, og det næste er hun ved at flå hovedet af stakkels mig, bare fordi jeg går med på legen.

TÆVER!!! *suk* altså

• #5   12. mar 2009 ooooh -det var da noget af et tilbud. Jo det tror jeg godt kan kan takke ja til. ALtså jeg er jo vandt til kat og det hele, og jeg æææælsker at rende dem i hælene, så jeg er sikker på vi bliver gode venner.

Min moar har et helt skab med kikser til mig. Alt fra tørrede lunger til almindelige kiks. Kan din moar osse tilbyde sådan noget?

• #6   12. mar 2009 Stakkels stakkel Reiki.Du må godt flytte over til mig, så kan vi lege hele dagen. Min moar har også et skab helt fyldt med guffere, jeg vil godtnok helst have det hele for mig selv, men hun siger jeg skal dele pænt, så du må godt smage :).
    Jeg forstår heller ikke de der kvinder, de dufter bare så godt alle sammen men man må åbenbart ikke rende og slikke dem i måsen hele tiden, så bliver de sure smiley

• #7   12. mar 2009 Gizmo -orv det lyder godt. SÅ kan vi drengerøve lege uden at blive forstyrret af de der mærkelige damer

Sparky -uha, jamen kyllingetern osv lyder super. og jer er rigtig dygtig til at slå tøjdyr ihjel, så det kan jeg bestemt osse hjælpe med

• #8   12. mar 2009 Jeg Chilli vil gerne bytte, jeg gider ikke lege, men bare gerne sove. Men hele tiden løber Luna og Jon (mors og fars søn) rundt og leger og larmer. Luna napper i mine poter, selvom hun godt ved jeg er MEGET følsom der. Så kommer Jon løbende og hjælper Luna med at kilde mig under poterne. Når jeg så sukker højt og for rejst mine store krop, for at gå et andet sted hen, larmer de og leger videre så jeg alligevel ikke kan få ro. Ja så kommer de med underlige lyde, så jeg bliver nød til igen at rejse min store krop (det er altså ret hårdt!!) for at gå ind i stuen og kigge ( vil jo nødigt gå glip af noget). Og så ja kommer de løbende for at lege igen, og så starter det hele forfra!!! Så vil altså gerne over til en sur tæve, hvis bare hun kan forstå jeg er en træt herre smiley

• #9   12. mar 2009 Glemte bare lige at spørge, om det måske kunne blive i et par dage. det er nemlig fordi Jon er syg, så mor siger at de altså må blive hjemme smiley men så kan i jo nok se, jeg slet ikke får min skønhedssøvn vel? hmm glæder mig til han bliver rask , så han kan komme i børnehave og jeg kan få lidt søvn....

• #10   12. mar 2009 Sparky -iiih sådanne ideer får min moar osse nogengange. Og så bare fordi man har rullet sig i noget helt vildt lækkert noget man fandt i skoven. Endelig dufter man af rigtig hund, og så kommer man i bad *suk*

Men hvis badet kan foregå ude under vandslangen, så vil jeg gerne bytte. Det synes jeg nemlig er fedt, så kan jeg lege med vandstrålen.

Ina -arj hvor strengt. Det er jo mobning af værste skuffe. Kan man ikke melde det et eller andet sted?

• #11   12. mar 2009 Nøj -slet ikke nogen damhunde hjemme ved dig? Hvor er du heldig. Dig ville jeg måske osse gerne på besøg hos så

• #12   12. mar 2009 Nååårh stakkels Reiki:-(

Du må godt komme og besøge miiig:-) Jeg har masser af guffer..

• #13   12. mar 2009 Til Reiki

Hvis du løber hjemmefra, kan du bare komme hjem til mig. Jeg er nemlig lige så underkuet som du er smiley
    Engang havde jeg en lille havaneser på besøg sammen med en af min mors veninder, og det var altså også en mokke. Så jeg lod hende bestemme over alle mine ting, selvom det jo er mig som bor her. Da hun skulle have mad, holdt jeg mig også langt væk.
    Hun skæld´te mig også ud hvis jeg kom for tæt på.

Så er det jo slet ikke sjovt. Men det lyder da til at vi to er gjort af samme stof, så kom du bare hjem til mig. Jeg deler gerne :-)'

hilsen Oscar.

• #14   12. mar 2009 Oskar -hvis vi to nu slår os sammen, tror du så vi kan klare damerne? Så er det vores tur til at bestemme *skumle oprørstanker*

• #15   12. mar 2009 Reiki - det lyder godt i teorien, men jeg bliver nok nød til at erkende at jeg er en tøsedreng. Så det tror jeg altså ikke jeg tør smiley

• #16   12. mar 2009 Jo jo -jeg bliver bare leder af vores bande så. Og så prøver vi på at overtale andre hanner til at slå sig til os. SÅ må vi da kunne banke de tøser der

• #17   12. mar 2009 Stakkels lille Pelstot - det er da også totalt synd for dig - men tro mig du har det godt - mange har det meget værre end dig :O(( Men du er altid velkommen her - bare du holder dig for munden når du hoster Gg

Tvivler du på at nogen har det værrer - så kig i Lakridsens album, de sidste billeder beviser det er sandt hvad jeg siger - knus Anton

Ps - her ville det være dejligt hvis du kom forbi - Aida er i løb - og aldrig har jeg mødt så dum en tæve - hun lister rundt og svinger med bagen, men så snart jeg får muligheden for at nærme mig - så snerrer hun og viser tænder - og hvis ikk hun gør det, så gør min moar

• #18   12. mar 2009 Ja okay. Hvis vi får samlet en bande tror jeg godt jeg tør....

• #19   12. mar 2009 Anton -jeg kan høre at du er selvskrevet til at blive medlem af min bande. Sikke frækt at gå rundt og lugte godt, og så ikke lade en komme til GRRR

Min moar påstår godt nok osse at jeg har det godt, men jeg er altså sikker på at andre hanhunde får MEGET mere respekt end mig. Tænk, så spankulerer man rundt i al sin pragt, og viser hvor lækker man er og så snerrer den sure gimpe bare af en ØV

Jeg har i øvrigt gldelige nyheder. Mollys moar har ringet og fortalt at hun henter hende kl 15. Er det mon snart?

• #20   12. mar 2009 Reiki - jeg vil ihvertfald gerne være med i banden mod de madammer - både de to og fir´benede altså

For det er da bare for meget at vi skal gå her og finde os i alt det - uden at få lov til noget somhelst

Femten - hmmm det er min grisehale tid

• #21   12. mar 2009 Yaaay -så er vi 3 bandemedlemmer. Inden længe overtager vi herredømmet MUHAHAHA
    (og der må da være en grund til det hedder HERREdømmet ikke)

• #22   12. mar 2009 Præcis Reiki - de der madammedømmer vi lever under ( eii seriøst det lyder da for åndssvagt - madammedømmer tsk tsk ) Klart det er HERREdømmet vi skal have sat på plads en gang for alle

• #23   12. mar 2009 nemlig vi mødes og lægge planer

• #24   12. mar 2009 Den er helt fin med mig - pote op for os

Kommentér på:
nyt hjem søges

Annonce