565 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

M. I
M. I
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 5.000

Overdrevet lydig? :)))) Overdrevet lydig? :))))

Vi har en regel med at alle udendørs ting forbliver udendørs. Udendørs ting kan f.eks. være planter, grene, ulækre kødben, fodbolde og andet legetøj.

Lia er helt med på reglen, selvom det ikke er noget vi sådan decideret har trænet eller arbejdet på, men hun slog godt nok alle rekorder idag. Vi kommer tilbage fra købmanden og står i gårdspladsen, da jeg opdager, at jeg har en hundekiks i lommen. Den får hun så og tager gladeligt imod den, men tror I så ikke, at hun lige så fint lægger den på øverste trappetrin inden vi går indenfor?

Det er ret morsomt når hunden er mere konsekvent end man selv er. :o)

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Overdrevet lydig? :))))
  • #2   10. mar 2009 Ej hvor godt :))

• #3   11. mar 2009 Ha ha hvor er det en sød historie, ville ønske min havde bare et gran af lydighed, hun skal virkelig overbevises om det er en god idé at være lydig...

• #4   11. mar 2009 Ej altså, hvor sødt smiley
    Dyyyyygtig vaps

• #5   11. mar 2009 Hvor er hun sød smiley

• #6   11. mar 2009 hehehehe...tak allesammen. smiley

Lia er ret madglad, så det er forholdsvis nemt at overbevise hende om noget er en god ide, hvis hun får godbidder for det. Bamser har hun ingen af, for bamser skal efter hendes mening helst "dø" så hurtigt som muligt.

• #7   11. mar 2009 Hih hvor skønt!!! Vi oplevede det med vores gamle hund Nuuk-Nuuk. Da han var ung havde vi en helt alm. bil, hvor hundene sad i bagagerummet uden der var spærret af over mod bagsædet - og de vidste at de ikke måtte hoppe over. Én da var vi nødt til at bakke så tæt op mod et hegn at vi ikke kunne åbne bagsmækken, så for at få hundene ud skulle de kalder ind over bagsædet. De to andre kom med det samme, men Nuuk-Nuuk blev bare siddende og kiggede fornærmet på os - for det måtte han altså ikke smiley

• #8   11. mar 2009 Nej nogle søde histiorier, bare min lille pige vil blive lige så lydig. Hun er lidt over 5 mdr og har ingen ører for tiden.

• #9   13. mar 2009 Karina og Møghundene: Du var da også fuldstændig urimelig, sådan at opfordre til ulovligheder. smiley

erna N: Så er det godt man ved ørerne kommer igen. Jeg anede intet om lømmelalder, da jeg fik min første hund og var godt nok ved at blive fuldstændig desperat, for jeg måtte da være verdens værste hundeejer, siden min hund opførte sig så dårligt. smiley

• #10   14. mar 2009 hehe, ja jeg er da ikke særlig misundelig smiley :D smiley :D
    Det er da bare super fedt at Hun selv gør det smiley
    Enzo synes også helst at bamser skal splittes ad i minimum 456 stykker fordelt i hele huset, men han får da en bamse ind imellem alligevel, han hygger sig jo med det smiley

• #11   14. mar 2009 Jamen det kan da godt være jeg skal oprette en bamse-konto i banken. smiley

Kommentér på:
Overdrevet lydig? :))))

Annonce