Foto/studie af andres hunde - Odense Foto/studie af andres hunde - Odense
Hej
Jeg er biologistuderende i Odense og jeg interesserer mig meget for hundes adfærd og kommunikation, især efter at jeg selv har haft trænet en problemhund op til tja, ikke-problemhund/konkurrence.
Nu har jeg måttet efterlade Toffi hjemme hos mine forældre, da hun ikke trivedes på kollegie, og jeg går og keder mig lidt.
Jeg synes det er fedt at fotografere, har et lækkert kamera og bor blandt naturstier og masser af skønne hunde (Dalum)
MEN, en ting er at bo der, en anden er at rent faktisk at udnytte det. Så hvis nogle af jer bor i Odense, måske endda Dalum, vil jeg meget gerne observere jeres hunde både alene og sammen med andre hunde og evt. kvittere med nogle billeder??
Er der nogle der ved om der er hundeskov nogle steder i Odense? For så var det måske en oplagt mulighed for mig til at observere hvordan en masse forskellige hunde interagerer med hinanden...
Normalt lærer jeg masser ved at træne med min egen hund og observere de andre hunde i DCH i Næstved hvor jeg træner, men som studerende i Odense er det lidt svært at komme til at træne ofte, så det ville være fedt at kunne lære noget i løbet af nogle skønne eftermiddage der kommer fremover...
Så hvis nogle er friske så send mig en besked om hvor/hvornår I går med jeres hunde så kunne vi måske finde ud af noget? (skal lige siges at jeg absolut IKKE er så ferm med mit kamera endnu, så det bliver ikke andet end prøvebilleder som selvfølgelig kan gives til ejeren af hunden hvis det ønskes)
Håber nogle er friske...
Kh. Katrine
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.166
jan 2008
Følger: 29 Følgere: 30 Hunde: 15 Emner: 96 Svar: 1.542
9 mdr 13 mdr 6 år og 9 år. Så der skulle nok kunne komme lidt forskelligt hundesprog.
Har iøvrigt været til masser af konkurrencer i DcH Næstved med mine tidligere hunde.
jun 2007
Følger: 39 Følgere: 38 Hunde: 1 Emner: 154 Svar: 1.970
Hvis du er frisk på en bullerbasse er vi i hvertfald klar både til en lang gåtur og en gang leg...
okt 2006
Følger: 59 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 13.956
Jeg skal høre om ikke nogle af Myntes legevenner er med på en fototur en dag i godt vejr. Så er du mere end velkommen!
jan 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 3 Emner: 17 Svar: 46
Jamen det lyder da godt, lige så snart regnvejret er væk så må jeg ud og lufte fusserne og kameraet
Tak for linket til hundeskove, jeg må ud og kigge
Og Mynte - du må meget gerne få Katrine til at booke en tid i kalenderen til play/fotodate
Foto/studie af andres hunde - Odense