{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Olivers..
  • #1   7. mar 2009 Fie elskede det, men hendes pels var ikke god på det foder, men mange andre oplever det stik modsatte, så det er nok forskelligt fra hund til hund

• #2   7. mar 2009 Basse, min himmelhund, gad kun det... Alt andet blev han træt af i løbet af et par dage :o)

• #3   7. mar 2009 Mine bliver fodret med olivers, og er blevet det i en 2 års tid nu. Er fuldt ud tilfreds. Synes det er en rigtig god service og et rigtigt godt produkt.

• #4   7. mar 2009 mine får ikke andet og er meget glade for det også alle deres godbidder elsker de, så varm anbefaling fra mig

• #6   7. mar 2009 Min er også vild med det. Og jeg er vild med deres service og priser...

• #7   7. mar 2009 Mine hunde bliver buttede når de fpr Olivers og pelsen bliver mat og kedeligt. Jeg vil ikke give mine hunde det igen. Det er min oplevelse med Olivers.

• #8   7. mar 2009 Jeg har kun gode erfaringer med det smiley

brugte det da jeg havde hund, og bruger det til min kat.. nogle gange har de tilbudspakker på godbidder..

plus jeg også køber kattegrus hos dem..

Hvis man bestiller for over 200 kr levere de gratis lige til døren, hvilket betyder at jeg slipper for at få ondt i ryggen når jeg køber stort hjem (som er billigere i længden ;))

• #9   7. mar 2009 Vores får det også og vi er tilfredse med det.

• #10   7. mar 2009 Lotus får Weight Loss og hun fungerer super på det...... Derudover plejer jeg at købe 10 kilo trainingbites også..... De er suveræne:-)

• #11   7. mar 2009 Jeg køber ikke deres foder ( da jeg får andet foder gratis ), men køber jævnligt mange af de forskellige guffere, de har. Bla. til træning og spor.

• #12   7. mar 2009 Vi har kun et par måneders erfaring med det, men er rigtig godt tilfredse og har lige bestilt 13,5 kilo mere. Jeg synes bestemt ikke, hun bliver buttet, men nu vokser hun selvfølgelig også som en bønnestage i øjeblikket smiley

• #13   7. mar 2009 Vi blev rådet til at skifte til olivers da min himmelhund chico tit havde tynd mave. Efter vi skiftede kom maven iorden og hans pels blev virkelig flot.
    Vores nye hvalp får også olivers hun gider ik spise andet.
    Ja og så er det vildt lækkert at det bae kommer lige ti døren.

• #14   7. mar 2009 Jeg.var.super.tilfreds.med.det..men.det.var.hunden.desvære.ikke

Hun.gad.ikke.rigti.spise...og.da.hun.endelig.begyndte.så.tabte.hun.sig.alligevel.
    Og.hun.fungerede,ikke.på.det.,..så.vi.har.lige.skiftet.

Men.som.andre.,siger.var.jeg.glad.for.indhold.varianter.pris.og.service.

• #15   7. mar 2009 Alle vores hunde og katte fungere perfekt på Olivers. og super service:-)

• #16   7. mar 2009 Vi både bruger og forhandler Olivers - vi er meget toilfredse med produkte og vores dyr trives storartet på det smiley

• #17   7. mar 2009 Min hund får også Olivers og fungerer rigtig godt på det. Jeg har det rigtig godt med at fodre med Olivers, fordi der ikke er alt mulig "skrammel" i.

Deres kundeservice er også bare i top.

Futte er ikke vild med smagen, men hun bliver hurtig træt af alt mad. Derfor får hun leverposteg, pølsevand eller andet blandet i foderet.

• #18   7. mar 2009 jeg har fodret med Olivers i snart 5 år, og de elsker det, syns det er et godt foder.,

• #19   7. mar 2009 kun gode anbefalinger herfra.

det eneste foder mine hunde ikke bliver trætte af i længden.

lækre lækre guffer har de også

• #20   7. mar 2009 Vi er lige skiftet til og Perle har fået det i ca. små 2 mdr. og det fungerer rigtig godt, han får slankefodret, var lidt spændt på det, da han har døjet med allegi, men heldigvis kan han godt tåle det, og spiser det med velbehage, og kommer laksolie i

• #21   7. mar 2009 Det lyder super med alt det positive respons af foderet! smiley Jeg må¨lige få det undersøgt nærmere..

• #22   7. mar 2009 Bruger det også og har kun godt at sige, det er godt foder og super gode guffere, hundene er vilde med dem. Derudover har de smagsgaranti på foderet, så kan din hund ikke lide det, så får du pengene tilbage.

• #23   7. mar 2009 Jeg bruger Olivers til alle mine hunde, og de fungerer totalt godt på det. Det indeholder glucosamin, MSN og Condrochtinsulfat, og det synes jeg er vigtigt til aktive hunde.
    Og de elsker det!

• #24   7. mar 2009 jeg overvejer at prøve at bruge olivers, da nala ikke fungere på det foder vi bruger nu .. så er glad for at se så mange der har positive erfaringer med dette produkt :o)
    Er der nogen der ved om man får et bæger med første gang man bestiller ?

• #25   8. mar 2009 Jeg har brugt senior fra Olivers i ca. 6 mdr.,. og hundene er glade for det og jeg for prisen ved storkøb . Der har ikke været målebæger med. Men jeg bruger præcis samme mængde som tidligere. Der altid en lille gave med til hundene og levering inden for 2 dage, det er flot..

• #26   8. mar 2009 Også her bruger vi Olivers - til vores fulde tilfredshed.

Jeg tror, det bedst egner sig til hunde, med et vist aktivitetsniveau. Det er forholdsvis kalorierigt, og derfor skal man regne med, at skulle give hunden en god del mindre end der står på pakken - ellers tager den på.
    Til en inaktiv hund er det svært - vi har skåret 2/3 dele af Cassius' madration ned nu, hvor han er skadet. Han fik i forvejen ikke fuld dagsdosis - og alligevel kæmper vi lidt med at holde vægten nede.

Ud over det, er det virkelig godt for de hunde, det er virkelig godt for. *GG*

• #27   8. mar 2009 Mine hunde er meget meget aktive og Olivers var meget ringe til dem. Vi fulgte selvfølgelig vejledningen osv men de blev buttede og matte i pelsen. Men jeg kan se der også er rigtig mange positive oplevelser omkring Olivers herinde. Vi fodrer altid med Hills, fordi det er det der fungerer aller bedst til begge vores hunde:o)

• #28   8. mar 2009 jeg har fodret med olivers et par måneder .
    hundene spiser det med velbehag og kambei eeelsker det .

Men nu har jeg fodret med det et par måneder og hundene har ikke været i pels siden jeg startede på det og når de endelig kom nogenlunde i pels så røg det hele igen .. og desuden blev deres pels meget mat og det de har til at komme i ( noget omega 3 noget ) lugter langt væk af jah og nægtede jeg at bruge ..

Så har valgt at gå fra det igen og gå tilbage på henne pet food ..
    men jeg var ellers godt tilfreds med det ..

• #29   8. mar 2009 Jeg overvejer det meget kraftigt til ´Meegò når han kommer hjem, også skifte dem begge over på det, når han får alderen til voksenfoder.

• #30   8. mar 2009 Har fodret med olivers men skiftet til andet mærke...
    Synes ikke hundenes pels var pæn, de tog alt for meget på og der var for meget afføring.....

• #31   8. mar 2009 der findes nok ikke et foder der er godt til alle hunde. det er med at prøve sig frem. sjovt er det med pelsen en af grundene til at jeg er så glad for Olivers.
    mine hunde får nemlig en flot og skinnende pels af det. jowina er på noget skånekost fra Hills lige for tiden og hvor har hun dog en kedelig og grå pels.

mht afføring så skider mine hunde meget hvis de får det med lam, men på almindelige adult er afføringen fin.

der er jo også mulighed for lightprodukt fra Olivers, det er Galia og sædvaneligvis også Jowina på

• #32   8. mar 2009 Jeg er lige skiftet fra alm adult til fish og har bemærket, at selvom han skider 2 gange stadig, så er selve potionen mindre.. Hvis det giver mening. Det overraskede mig meget....

• #33   8. mar 2009 fish bliver mine desværre alt for tykke af

• #34   8. mar 2009 Jeg har også prøvet at hælde olivers omega 3 lakseolie på maden (også fra olivers) men det bliver pelsen ikke bedre af. Det lugter grimt, pumpen er dårlig og undene vil slet ikke røre det selv om de normalt elsker godbidder med laksolie i.

Jeg bruger Hills, der er det bedste til mine hunde, deres pels er flot,blød og skinnende og de er i top form.:o)

Kommentér på:
Olivers..

Annonce