{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
991 visninger | Oprettet:

møgunge- hunden bider {{forumTopicSubject}}

Zitka stak af idag ved en 12 tiden, jeg ike rundt i området med hermann og ledte efter hende.
så møder jeg 2 piger på en 9-10 år og spørger dem om de har set en hund,
den ene siger så at hun står nede på hjørnet, jeg siger 1000 tak og går ned mod hjørnet.
jeg når at tage ca 5 skridt, så siger den anden pige: din hun har forresten bidt mig... jeg bliver helt forskrækket og vender mig om mod pigen og spørger hende om hvor hun er blivet bidt.
hun tager sin ene hånd frem og siger: der ved tommelfingeren.. jeg tager hendes hånd og kikker på den, den er fyldt med grøn, blå, gul og pink maling (tror hun har malet i skolen) og der hvor hun pejede var der hvor der var pink maling.. jeg spørger om det ikke er maling der er der hvor hun pejede og hun siger: neej, det er indtørret blod, din hund bider rigtigt hårdt, og jeg kunne ikke få det til at stoppe med at bløde....
jeg tager hendes hånd igen og kradser al det pink maling af, og ganske rigtigt er der intet at se.. jeg spørger hende om hvornår hun er blevet bidt a min hund og hun svare: det gjorde jeg i morges på vej til skole... hvortil jeg fortæller hende at der lå zitka altså med mig i sengen og sov.. hun siger så: jamen at hun kom cyklende med sin bror og at zitka hoppede ud fra en busk og bed hende... jeg spørger hende så om det var ved en 8 tiden hun var på vej i skole og hun svare: ja....
fortæller hende så igen at der var zitka hjemme og lå og sov sammen med mig og hermann i sengen... hun kikker på mig rigtig fornærmet og siger: nåå, men så var det jo nok en eller anden anden hund...
jeg fortæller hende at hunde der bider er en meget alvorlig sag og det ikke er noget man skal gå og sige hvis det ikke passer, da det kan have alvorlige konsikvenser for hunden og ejeren.. så vender hun sig bare om og går.......

sådan en lille møgtøs... ævvvv
der var intet a se på hendes hånd overhoved!!!
at gå og sige sådan noget, sikke en gang galde!!

undskyld den lidt lange historie, skulle bare ud med det

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  møgunge- hunden bider
  • #1   2. mar 2009 Det er et barn på 9-10 år...
    En overstadig hund, der kommer frem fra en busk og vil have guffer ( bider i hånden) kan nemt mistolkes
    Hun er måske blevet forskrækket

• #2   2. mar 2009 tina og alex: ved ikke om du har læst hvad jeg har skrevet???
    skriver at min hund slet ikke var ude på det tidspunkt... hun sov med mig..

men ja det kan overfortolkes, men i og med hun fortæller at det blødte helt vildt og der INTET er at se på hendes hånd, bliver man sku lidt gnaven..

• #3   2. mar 2009 Ku jo have været en anden hund..
    Jeg siger ikke din hund på noget tidspunkt har været i nærheden af pigen, men hun er kun 9-10 år...
    Hun er naturligvis rystet hvis hun har haft en voldsom oplevelse med en hund tidligere på dagen, og når du nu ikke kan finde din hund, så er det da en meget naturlig tanke at det kan være din hund hun har mødt

• #4   2. mar 2009 sikke da en møgunge...!

• #5   2. mar 2009 tina og alex: tvivler på hendes historie da der var mange ting i den der ikke hang sammen. har ikke skrevet alt...

• #6   2. mar 2009 Okay
    Fandt du forresten din hund ?
    Forhåbentlig er hun hjemme i god behold nu :o)

• #7   2. mar 2009 hun er hjemme og ligger i sofaen og putter med hermann :O)

men lover jer for, hvis den unge bare havde været 5 år ældre, havde hun fået en på kassen

• #8   2. mar 2009 Møgunge? Er det ikke nærmere møghund? Hvis den ikke var stukket af var situationen slet ikke opstået. Opdrager du også din hund med en på kassen? For så kan jeg da godt forstå at den smuttede.

• #10   2. mar 2009 Hvis du går og slår andre folks unger, så skal du nok regne med at få en anmeldelse på halsen.
    For skisen da, det var jo bare en lille pige med en måske veludviklet fantasi. Fatter ikke, at det kan p.... dig sådan af smiley

• #11   2. mar 2009 henrik: nej slår da ikke min hund eller hunde.. zitka har den her lille finte at hun kan åbne døre, og jeg havde lige været ude og havde glemt a låse efter mig.. og vupti.... det kan jo ske..
    mener bare at hvis pigebarnet var 15 år gammel og sagde det samme, var jeg blevet meget gal (men havde selvf ikke slået hende) bare en måde at forklare hvor gal jeg var..

• #12   2. mar 2009 theo: hvad mener du med christ??

bente: det pisser mig a fordi det er en meget lille by jeg bor i og folk snakker meget..

• #13   2. mar 2009 Hvis pigebarnet havde 15 år gammel, så havde hun garanteret ikke sagt det smiley Men da rart at høre, at du hverken slår hunde eller børn.

• #14   2. mar 2009 bente: nej det er os det jeg mener... at hvis en pige på 15 kunne finde på at sige sådan noget, havde jeg handlet anderledes, ville nok fortælle hende en ting eller 2, evt hendes forældre os... vel og mærket- uden vold ;O)

• #15   2. mar 2009 Børn i den alder har det med at opdigte ting for at få lidt opmærksomhed, kan godt forstå at du blev sur - det ville jeg også have gjort og så havde hun nok også fået af vide at hvis min hund endelig havde bidt hende, så var det fordi hun ikke havde været sød ved den.

• #16   2. mar 2009 Kender en hund der blev aflivet fordi et barn sagde at den havde bidt ham. Da hunden var aflivet fik han kolde fødder og indrømmede at han havde drillet den og trukket den i halen.

Det kan godt være at drengen fik dårlig samvittighed, men det bragte ikke hunden tilbage.

Jeg synes måske det er forældrene der skal lære deres børn hvordan man omgås hunde, og ikke lyver for "egen vindings skyld".

Det er mange år siden det skete, og det var min legekammerats hund. Den dag i dag kan jeg stadigvæk blive harm over det.

• #17   2. mar 2009 Gitte: ja det er sikkert fordi hun ville gøre sig lidt vigtig, men tror bare desværre ikke hun helt så alvoren i det..

• #18   2. mar 2009 Forstår dig udmærket - Børn skal lære ikke at lyve om den slags alvorlige ting!

Kommentér på:
møgunge- hunden bider

Annonce