1.464 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 44 Svar

amstaff til salg! :( :( :( amstaff til salg! :( :( :(

hmm mig og min kæreste har nu aftalt at vi pga. nyt job og tidsmangel bliver nødt til at gå af med vores overdejlige og kønne tjivo.
det har virkelig kostet blod sved og tårer at erkende dette da han er vores begges lille øjesten! vi søger derfor en familie ell. lign der vil kunne give ham et trygt stabilt og blivende hjem! hvis du/i mener at i er de rette vil vi gerne høre fra jer. tjivo er den sødeste og dejligste hund man kan øske sig! og smadder køn. i kan gå ind og se billeder af ham.vi forbeholder os retten til at fravælge folk hvis vi ikke synes de er de rette.
vh michelle og tim.

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Eksisterende skur, isoleres og beklædes indvendigt 12.500 kr.
  • Telefonforklaring på fejl på min vaskemaskine og din mening 205 kr.
  • Montering af opvaskemaskine el (ikke stik) 625 kr.
  • Væg reol & jakke stativ 400 kr.
  • Genbrugsplads 500 kr.
  • Installation af stue stereoanlæg 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  amstaff til salg! :( :( :(
  • #1   26. jan 2006 det da klart i er 2 tegninger ;o))))

• #2   26. jan 2006 nå og er det godt eller dårligt???? vil ikke lyde ond men har ikke brug for at folk skriver her uden at være interesseret i ham! på forhånd tak!

• #3   26. jan 2006 den ene er min mors, da vi deler denne konto. og mingus er min og han kræver ikke så meget som en stor hund. sådan ligger landet. Det er vores beslutning og den har været svær så vær venlig bare at accepter dette. tak.

• #4   26. jan 2006 Hmmm, synes også det lyder underligt specielt når i lige har fået en ny chihuahua....!!

• #5   26. jan 2006 det r ikke min det er min mors, men som sagt deler mig og min mor denne konto herinde.

• #6   26. jan 2006 Michelle - Det står der jo ikke noget om i teksten , og når man så kan se i har 3 hunde alle fra 2005 , ja så kan i jo næsten gætte jer til hvad andre mener!!

• #7   26. jan 2006 hvis det skal uddybes kan jeg have mingus med på arbejde da han er lille. det andet er ikke muligt.

• #8   26. jan 2006 og vi er endlige ligeglad med at få nogt betalling for ham bar vi ved inderset inde at han er et kærlig og godt sted, og tror mig det er sku ikke nemt begge sidder og små tuder (pinligt) men det gør sku ondt smiley

• #9   26. jan 2006 ja det er også sådan vi ser på det, og at den så kommer hen til nogen som har tid til ham

• #10   26. jan 2006 Hej!

Hbåer han finder et godt hjem!

Men når det er sagt, så må du være forberedt på at når du poster sådan et mene her i forum, hvor alle har lov til at skrive, så kan du ikke forvente at du ingen respons for, og du skal regne med at man jo gerne må sige sin mening her, havde det været i markedet, så var det jo en anden sag:o)

• #11   26. jan 2006 Hbåer = Håber

Mene = emne

STAVEKONTROL NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• #12   26. jan 2006 *GGG*

• #13   26. jan 2006 Held og lykke med det hele.

• #14   26. jan 2006 som sagt vi vi ikk have noget for ham, han er ikke helt tryg ved store hunde i nu men syntes de er meget spændene han er dejlig glad lege hovde intet ondt i ham

• #15   26. jan 2006 nínja og hund : du er set og vi har forstået dine commentar's du behøver ikke at blive ved ?

• #16   26. jan 2006 hej natajsa.

vi har valgt at tjivo intet skal koste da vi går mest op i at han skal have et kærligt og blivende/stabilt hjem.

han er en rigtig bulderbasse og er vant til andre hunde, og ikke tilbageholdende.

• #17   26. jan 2006 ja det var også en fejl at ligge anonncen her så sorry min fejl smiley

• #18   26. jan 2006 tak dorthe smiley

• #19   26. jan 2006 michelle: håber i finder et godt hjem til ham. det er stort at du kan indrømme det.

• #20   26. jan 2006 Mopse - fuldstændig enig .........!!

• #22   26. jan 2006 hvorfor skal folk altid hagles ned fordi de sætter deres hund til salg?? ..

• #23   26. jan 2006 michelle C: Syntes at det er godt hunden kommer hen hvor der er tid til den, bare i orden

• #24   26. jan 2006 Ja mener også at dette skal stoppe lige nu

• #25   26. jan 2006 Det kan da ikke passe at man ikke må sige sin mening i et DEBAT forum ...
    hvad f..... skal det så bruges til ?? til at sidde og sige nuttede ting til hinanden???

• #26   26. jan 2006 Kiwa - Nej, men så må hun jo sætte sig ind i reglerne...

• #27   26. jan 2006 Åh...Kiwa...
    Du sagde lige det mit hjerte indeholder.. !!

Respekt !!

Jeg solgte også min amstaff for 3 år siden, fordi jeg måtte indse at jeg ikke havde fortjent ham mere,da jeg ikke brugte den tid på ham han krævede af mig...og jeg tog endda penge for ham.
    I denne "annonce" er der ikke nævnt et ord om penge, det eneste vi hører er en fortvivlet ejer der har måtte sande at en "stor" hund er for stor en mundfuld.
    Det kræver mod at stå frem på denne side og ligge en sådan annonce ind, for ja, gu er der yttringsfrihed i dette land, men åbenbart ikke den store forståelser for at nogen mennesker faktisk har det elendigt (for at sige det mildt) over at skulle sige farvel til deres kæreste.
    Jeg kan godt forstå at nogen spørger indtil de andre hunde på michelle's profil osv. det er kun ren nysgerrighed og forundring...men husk på folkens...der er mange føelser i dette og man "ligger ned" i forvejen..

De bedste hilsner
    Frederik

• #28   26. jan 2006 fordi det slet ikke kan passe at folk skal overfaldes når de prøver at gøre det rigtige for hunden, hvis man selv er hunde elsker må man da kunne se det.og så er den da ikke længere

• #29   26. jan 2006 Ej nu må i altså lige styre jer.... syns squ ikke i er særlig søde lige nu! Hvorfor skal folk stikkes til når de sælger deres hund??? alle kan da komme ud i en situation hvor man blir nødt til at finde et nyt og kærligt hjem til sin hund (for hunden's skyld) Men man kunne jo selvfølgelig også bare lade den være alene hele dagen og aftenen med... det aller vigtigste er jo bare at den blir i det hjem den altid har haft! lige gyldigt om der er tid til den eller ej... tsk tsk, er det et federe hundeliv, syns i??? Syns da det er fint hun hellere vil finde et godt hjem til ham, når nu hun ikke selv formår at gi ham det han kræver....

• #30   26. jan 2006 hej michelle. Hvor gammel er han nu?? Hvordan er han sådan?træning?

• #31   26. jan 2006 hold da helt k... hvor er det lige til at brække sig af at sidde og læse sådan en gang pladder. i stedet for at række ned på en som prøver at gøre det rigtige og tydeligvis har brug for lidt støtte så tag dog og vis lidt medmenneskelighed. det kan godt være at dette er et debatforum men helt ærligt i er jo nærmest undskabsfulde. jeg troede at dette her var et sted hvor man kunne få noget støtte og nogle der kunne hjælpe en....men der tog jeg vist fejl. og tove du kunne jo tag at forklare hende reglerne når du nu er så hård til dem!
    Men Michelle jeg håber at i finder et godt hjem til ham. det er det rigtige i gør lad vær med at tage dig af alt det pladder visse personer fylder siden med!

• #32   26. jan 2006 Hmm.. Jeg synes nu også du skal tage en pris for ham.. På den måde kan du jo også se, at de mennesker der køber ham virkelig ønsker ham, og gerne vil betale hvad der nu skal betales for den dejlige hund!
    Ellers held og lykke emd salget, håber du finder den helt rigtige ejer;-)

• #33   26. jan 2006 Heidi N:
    HELT fuldstændig og aldeles enig!
    Det er lige sådan jeg har det! Michelle, du gør jo bare det rigtige! Jeg synes også det er flot at du tør erkende at du ikke har al den tid at go ham, som han behøver!
    Det viser jo bare at du virkelig holder af ham, og vil gøre hvad der er bedst for ham!
    Jeg synes også at hg burde være et sted hvor man kan få hjælp og støtte til de ting man nu gerne vil vide, og som Heidi N siger: Lad dog være med at være så ondskabsfule og rakke ned på folk, der i forvejen er helt flænsede i hjertet, fordi de skal af med deres elskede hund!

• #34   26. jan 2006 go = gi:-D

• #35   26. jan 2006 det handler ikke om at klappe hinanden på skulderen eller at sige nuttede ting til hinanden og nej det er ikke forbudt at have en mening, men fordi du syntes din chef er et røvhuld og lugter under armene er det jo nok ikke lige det første du siger til ham om morgenen.....

• #36   26. jan 2006 Carl erik... er du den eneste her på HG der har lov at ha en mening her??? og oven i købet en meget stærk mening?? Nogen syns det er forkert at sælge sin hund, næsten uanset hvad grunden er, andre syns det er bedere hunden får et nyt hjem. Så er den vel ikke længere....

• #37   26. jan 2006 Mopseloppen.... altså på det punkt er vi enige, man skal sætte sig ind i det, og ja det er "trist" man ikke fandt ud af det for 5 mdr siden..... men ingen ved jo hvad det nye arbejde er. måske er det langt væk, måske skal hun være væk flere dage af gangen, jeg ved det ikke. Og du skal selvfølgelig ha lov at ha din mening *ss* Forstår godt folk blir triste over at se den ene amstaff efter den anden skal ha nyt hjem, for det er da heller ikk fedt, at så mange hunde skal skifte hjem hele tiden. Men er de uønskede af den ene eller den anden grund, ser jeg hellere de får et nyt hjem

• #38   26. jan 2006 Christine G : kan kun tilslutte mig

• #39   26. jan 2006 Nej carl erik, vi har været uenige et par gange, og jeg respekterer dig alligevel... syns du er en fin fyr med stærke meninger, har faktisk anbefalet dig til en herinde fra, fordi hun har en rottweiler der bider og jeg ved du har stor erfaring med "den slags" hunde. Jeg har den største respekt for dig og dit arbejde med hunde smiley

Med meget stærk mening, hentyder jeg til kuperede ører feks smiley

og den dag HG kun er for "politisk korekte meninger" så er jeg den der er skredet, så blir det squ for kedeligt smiley Elsker nogen gode debatter, og syns bestemt ikke man skal være enige om al ting, så ville debatterne jo også være ret korte smiley men en pæn tone mangler vi engang imellem herinde, og specielt til dem der ikke kan ha deres hunde mere... af den ene eller den anden grund!

• #40   26. jan 2006 Og nu hentyder jeg ikke til dig med en pæn tone.... syns generelt du holder dine til tider meget stærke meninger, på et pænt niveu (undtagen lige den ene gang med ørerne altså)

• #41   26. jan 2006 Ok carl erik helt i orden smiley .... og alle kan jo kappe over

og så til din anden linie, så var det vist min tur til ikke at forstå det du skrev smiley

• #42   26. jan 2006 Jeg kan da også blive helt syg over de kommentarer der kommer på banen her. Fair nok folk har deres meninger, men nogen gange skal man nøjes med at tænke det...
    Jeg fik Bamse på 4 år for snart 3 uger siden, fordi ejeren ikke selv kunne magte det længere. Og nu er han så hos os, hvor han er blevet familiens midtpunkt og bare nyder livet... Det var en god løsning både for den tidligere ejer, Bamse og for os.
    Held og lykke med ham, håber I finder en god og kærlig familie.

• #43   26. jan 2006 Nej men jeg læste det som sagt også forkert... *s*

• #44   27. jan 2006 er helt enigi det vuf siger om kontrakt det har jeg også på min hund og det er jeg rigtig glad for... syns det er en rigtig go ide med disse kontrakter det sikre i hvert fald lidt mere din hund skæbne *SS* jeg har stadig kontakt med dem jeg købte morgan af og de er altid velkomne hos mig hvis de en dag kommer fordi og håber på at vi skal over og mødes med dem alle sammen her til sommer... det betyder meget begge veje at man kan ha den kontakt så man både ved hunden har det godt og at man ikke bare har handlet med folk der bare er ude på at tjene penge *S*

og til alle jer andre syns jeg det er herre småligt at hakke ned på ind der faktisk indrømmer at de ikke har tiden længere og derfor prøver at finde et godt hjem i stedet for at sende den på internat somandre måske bare ville gøre for at komme hurtigt af med den... syns det er ærgeligt at folk må gå af med deres hund men det er flot de indrømmer det og dernæst finder et godt hjem til den...

jeg har skrevet inde på jeres markeds annonce også men måtte lige kommentere alt det her... jeg ønsker i hvert fald held og lykke til jer alle og håber i finder det hjem i syns er det rette

• #45   27. jan 2006 hej allesammen vntede lige til vinden havde lagt sig.
    Tusind tak til alle jer der har være opbakkende og søde, Især imod sådan nogle "onde" mennesker som os.
    jeg har ikke svaret på en del af det herinde da jeg simpelthen har været for vred, og du ved vist godt hvem jeg hentyder til når jeg sider du!!!! Tjivo har nu fået en rigtig kærligt hjem, hos nogle meget! søde mennesker, som har tid og overskud til ham.
    og tak for de godt råd der også er kommet på denne tråd.
    vh michelle og tim.

Kommentér på:
amstaff til salg! :( :( :(

Annonce