495 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Mad? Mad?

Jeg bruger personligt Olivers Selected Fish til min border, men har hørt, at Forbrugerrådet har lavet en test af hundefoder, og den viser, at der kke er forskel på de dyre fodermærker, som man køber hos dyrlægen mv. og de billige fra supermarkedet. Er der nogen af jer, der har erfaring med det. Er det sandt, kan man lige så godt bruge det billige eller er det bedst med det dyre? Jeg har brugt royal canin fra dyrlægen længe, men hun ville ikke rigtig spise det, så jeg fandt det her for kræsne hunde hos Olivers. Men hvis det i supermarkedet er lige så godt, så kan man jo ligeså godt bruge det.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mad?
  • #1   28. feb 2009 Men husk lige, at den test bare ikke altid virker.. Det er lavet ud fra en gennemsnits hund.

Og sorry, men jeg ville ikke fodre det billige fra Fakta.. Det ville jeg ikke turde satse med...

• #2   28. feb 2009 testen er så 5 år gammel for det første... for det andet så skal man gøre op med sig selv, om virkelig har lyst til at fodre med et foder der er lavet på affald? for det er de billige produkter...

Når du står og læser ingridenslister, så skal produktet lovmæssigt skrive dem i rækkefølge efter hvad der er mest af i foderet... hvis kød ikke står på 1. eller 2. pladsen, så er det ikke foder der skal gives til et rovdyr (i mine øjne)....

derudover, så kig på næringsværdien.... min hund skal fx have dobbelt så meget grammæssigt af et foder som fx pedigree som hun skal af eaglepack foderet.... det synes jeg siger en hel del om hvor meget næring der er i foderet.... og så bliver supermarked foderet jo lige så dyrt i længden, fordi de skal have meget mere for at få den rette næring...

• #3   28. feb 2009 Jamen Anna, det er jo billigt!!!

Der kan forekomme ironi i ovenstående indlæg...

• #4   28. feb 2009 Jeg må også indrømme, at jeg ville være ked af at give hende det billige, møder bare mange, som synes, jeg er fjollet, fordi jeg giver hende noget af det lidt dyrere, men det er heller ikke hundemennesker. Så jeg ville egentlig bare tjekke om, det bare er mig, der er for fanatisk med min hund, når jeg ikke giver hende det billige.

• #5   28. feb 2009 camilla T> den slags lader du bare fare ind af det ene øre og ud af det andet... så skulle du høre hvordan folk reagerer når jeg fortæller dem at jeg fodrer halvt tørfoder og halvt hjemmelavet hundemad smiley

• #6   28. feb 2009 Ja det er rigtig nok. Det er bare ikke alle, der helt forstår, at man passer rigtig meget på sin hund og holder rigtig meget af den. Men nu har jeg ingen børn, så den rolle har hun jo næsten overtaget på en måde, jeg vil jo gøre alt, hvad jeg kan for at hun har det godt.
    Jeg har faktisk kigget på det med at lave hjemmelavet mad ligesom du skriver, især når nu hun ikke er så glad for tørfoderet.

• #7   28. feb 2009 Hm... syns da ikke det var lige dét Tænks test viste ?

• #8   1. mar 2009 som Tine B, skriver lever det op til de krav vi har i DK til hundemad, at de krav så ikke er høje nok er så en anden snak

Kommentér på:
Mad?

Annonce