Juhuu! Har fået 93 % lov til en hund! {{forumTopicSubject}}
Juhuuu og hurraaa:-D
Er bare så glad lige nu!
Igår oprettede jeg jo en tråd om hvordan man sku overtale sin mor for at få en hund. Jeg vil lige sige tusind tak for alle de gode tips I er kommet med, men jeg har faktisk ikke haft brug for dem! Fantastisk!
Her for en time siden tog jeg lige en snak med min mor.. Vi snakkede om det med hund og så spurgte jeg: "Mor, hvis du så får en kæreste, ikke? Kan vi så ikke helt seriøst overveje at få en hund? Så skal jeg nok skrue lidt ned for mit plageri, og istedet vente på at du en dag finder den rette kæreste.." Og så svarede hun helt forundret: "Jo, da! Selvfølgelig skal vi da det! Jeg er da næsten sikker på vi godt kan få lokket ham til at få en hund.. Så det skal da ikke være et problem. Altså hvis vi flytter sammen. Så får vi jo helt sikkert også noget mere plads!"
Ej, jeg synes det er fantastisk!
Græder næsten af glæde. Hehe..
Så må jeg bare vente og vente.. Men det er lidt noget andet, når jeg nu ved at der er lys forude, og at jeg en dag sidder med en hund i favnen og giver den et kys i panden:-D
- Trængte bare lige til at komme ud med det.. Er SÅ glad og overvældet..
Haha, opretter en tråd igen, når det sådan bliver rigtig aktuelt med den lille vovse.. Men der kan jo godt gå lang tid... Suk:-) Men jeg venter gerne...
jan 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 19 Svar: 183
Så tror de at hendes lille søde datter ikke ser det, for jeg ser noget yngre ud end jeg er.. Haha, så jeg står bare og ser alt:-P
okt 2004
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 470 Svar: 8.276
jan 2006
Og mange tak for det.. Jeg er så glad at det ikke kan beskrives:'D
okt 2004
jan 2006
Mange mange tak:'D
jan 2006
Haha jaa.. Har jo lige skiftet navn herinde:-P
Folk skal helst ikke kende mig fra "det virkelige liv", når jeg lige har smækket sådan en besked i om min mor.. *GGG*
okt 2004
aug 2005
Følger: 22 Følgere: 21 Hunde: 4 Emner: 101 Svar: 1.123
Kunne læse i din profil, at du ønsker dig en pomeranian.
Det kan jeg godt forstå de er super dejlige. ;o)))))))))
jan 2006
Jaa, det er bare den dejligste hunderace!
Og sikke flotte dine hunde er!
Har tit set dem, faktisk.. Hehe.. Tror næsten jeg kan profil oplysningerne om alle pomeranian hundene herinde, fordi jeg bare har kigget så meget på dem alle sammen! Hehe:-P
Min skal så hedde Louie:'D
dec 2005
Følger: 30 Følgere: 29 Hunde: 3 Emner: 81 Svar: 2.516
Så håber vi at din mor finder en filejs inden længe.
aug 2005
Der er rigtig mange dejlig pomeranier.;o)
jan 2006
Jaa, det er jo lige det.. Haha, nu kan det ikke gå hurtigt nok for mig:-P
aug 2005
jan 2006
Hahaha *kæmpe grin*! Det ku være:-P
Eej, det går faktisk temmelig godt for mig (eller hende?), så det er vist ikke nødvendigt!..
Shh, det snakker vi bare ikke højt om:-D Hihi...
aug 2005
apr 2005
Følger: 67 Følgere: 67 Hunde: 1 Emner: 209 Svar: 2.136
Men jeg er dog ikke mor til denne. Griner ;o)
jan 2006
Eeej, jaa! Uuh, iih og ååh. Jeg kan slet heller ikke vente med at skulle fortælle alle om min lille skattehund, og at jeg er blevet "mor"! Haha, glæder mig sådan til at blive et "hundemenneske".. Du ved, sådan så jeg rigtig kan komme i gang herinde, og være med i alle debatterne og gi point og gå i parken med min hund.. Alt glæder jeg mig til:'D
Mig og min veninde - som har en cairn terrier - har også aftalt at tage i parken og holde picnic og alt muligt.. Altså jeg synes der er så meget ved "det" jeg ser fremt til, hvis du forstår:-D
jan 2006
Haha, ja, det var ski skægt.. At der er to der er "opkaldt" efter en madvare. Dejligt.. Haha, griner!
aug 2005
Men du skal jo også huske, at der følger arbejde med. ;o)))))))
jan 2006
Ja da! Det er jeg skam klar over, men det er også en af tingene jeg glæder mig til! At træne en hund, gå ture med den og alt det andet der følger med!
Har haft 4 måneder hvor jeg bare ikke har kunnet tænke på andet, og tro mig: Jeg har virkelig vendt og drejet det hele.. Og det har bare gjort mig endnu mere begejstret. Haha:'D
aug 2005
Nogle tror at sådan en lille uldtot, bare skal være en pynte genstand. Det kommer der intet godt ud af. En pomeranian skal have opdragelse og faste rammer lige så vel som en stor hund. Det er der desværre nogle mennesker som ikke tænker på. ;o)))))))))))
aug 2005
jan 2006
Ja, nemlig! Bliver også helt forarget over de mennesker!
Alle hunde er vel lige meget hund, ikke?
Det kommer ikke an på størrelsen, og en pomeranian er i den grad en stor hund i en lille krop:')
Og jeg føler skam ikke du banker mig i hovedet, hehe, den er jo ikke sådan rettet mod mig, men mennesker der ikke kan finde ud af at bruge knolden:-D Haha..
aug 2005
De er store hunde i en lille krop. De kan blive nogle små bæster hvis de ingen opdragelse får. ;o)))
jan 2006
Jeg tænker bare: Hvorfor anskaffer man sig en hund, der har brug for at blive opdraget rimelig stramt, hvis man ikke har tænkt sig at gi den det den behøver?
Jeg kan netop godt li' at den har brug for noget opdragelse, for det giver mig lidt udfordring og det vil jeg rigtig gerne ha.. Så jeg vil komme til at sku' bruge meget tid på den.. SÅ hyggeligt efter min mening:-P
aug 2005
Juhuu! Har fået 93 % lov til en hund!