så blev det min tur til et dårligt mød {{forumTopicSubject}}
ja jeg var ude og træne spor i dag med min hund på en stor græsplæne,og lige som vi er færdige kommer der en for at lufte sin hund. Jeg tager min i snor med det amme, da han godt kan finde på at løbe hen til andre hunde. Lige pludselig ser jeg den anden hund på vej mod os og den reagerer slet ikke på HF'erens kald.
Heldigvis stopper den op der hvor sporet lå, og hun får fat i den.
vi går hen i et hjørne langt fra hvor hun er for at træne lidt indkald, men lige pludselig kommer hendes løbende hen mod os igen. Jeg har sagt til mig selv at den ikke skal hilse på min, da han ikke skal risikere en dårlig oplevelse, så jeg træder et skridt mod hunden og råber gå hjem/gå væk. Så råber HF at den ikke gør noget, men jeg siger at de ikke skal hilse, så jeg gør det samme ( hun er langt væk og skynder sig ikke for at hente sin hund), hun råber at jeg ikke skal skræmme hunden ( den viste ikke tegn på atden var skræmt), jeg råber så at hun skal lære at have styr på sin hund og ha den i snor.
Hunden kommer hen til hende og vi tror det er overstået, men næh nej, lidt efter kommer hun køende i bil ind på græsplænen med sin kæreste, som råber ud af vinduet at jeg ikke skal sparke efter deres hund (som jeg ikke gjorde), og hvis jeg sparkede efter hans hund igen, så skulle han nok komme og slå min ihjel!
Jeg prøvede at forklare at de så må ha styr på deres hund og min ikke skal ha dårlige oplevelser, da han kun er 8 uger gammel. Men ja, han bliver ved..
Heldigvis kører de igen bagefter og min kæreste og jeg er total undrende over hvordan man kan være sådan? Det var jo hende som ikke kunne styre hendes hund, jeg beskyttede bare min hvalp for mulige dårlige oplevelser.
Det underligste var at jeg kendte dem begge, den ene har jeg redet med i nogle år og snakket med. Men ja, jeg ved hvordan de er, ikke nogen jeg vil omgåes med.
Men de ved hvor jeg bor
måtte bare lige ud med det.. Håbede ikke at jeg var en af dem der fik lov til at opleve sådan noget
jul 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 259 Svar: 2.481
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.354
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 159 Hunde: 1 Emner: 311 Svar: 6.944
jul 2007
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 24 Svar: 146
jul 2007