{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
682 visninger | Oprettet:

Maiken H
Maiken H
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Anskaffelse af hund {{forumTopicSubject}}

Jeg har et spørgsmål? Jeg vil gerne have en lille hunde hvalp. (Og racen er en fransk bulldog) vi har to katte i forvejen, så jeg vil bare gerne hører fra nogle af jer med erfarring, om de to katte og en ny lille hunde hvalp ville kunne sammen?
Hva har I af erfarring med det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anskaffelse af hund
  • #1   22. feb 2009 det ses jo tit at hunde og kat kan sammen... så det er ikke nemt at svare på...

• #2   22. feb 2009 Har hørt at det er bedst at have kattene først, så skulle det efter sigende være lettere. Men ejg ved det ikk, jeg har aldrgi ejet en kat.

• #3   22. feb 2009 Da jeg fik min hund havde jeg 3 katte. Det vi gjorde var at stoppe kouran når han jagtede dem, for det skal han ikke. de første 6 mdr. var de ikke sammen når vi ikke var hjemme. vi lukkede af så kattene havde deres område og kouran havde resten. Til at starte med var kattene noget sure, men de skulle jo også lige vende sig til at kouran var en der også skulle bor her. Med tiden har de lært at leve sammen og kan finde på at stå og spise af samme skål putte sammen o.s.v. Så hvis man tager det stille og roligt og sørger for kattene har et sted hvor de kan være uden at hunden kommer hele tiden, skal det nok gå.

• Maiken H
    Maiken H Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #5   23. feb 2009 Hej alle sammen....

Mange tak for de gode svar. Jeg glæder mig bare så meget til jeg skal have en lille hund:-)

• #6   23. feb 2009 Min lille corgihvalp er lige rejst til Århus har aldrig set en kat, der har de 2 katte på 7 og 9 mdr. efter et par dage sov de ved siden af hinanden .

Kommentér på:
Anskaffelse af hund

Annonce