{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
786 visninger | Oprettet:

Vuf! Vuf! Vuf!!!! {{forumTopicSubject}}

jeg står med et problem.

min hund gør sindsygt når der går nogle udenfor, når jeg kommer hjem, når andre kommer, når der ringer (banker) på, når der køre biler udenfor.

det er sindsygt træls og har prøvet alt. syntes jeg...

har skældt ud, rost, sættet hende ind i et andet værelse, distraheret hende med mad eller leg men hun bliver ved.

jeg kan se p hende hun ved godt det er forbudt men det er som om hun skal bare gø.

er der nogen der står med samme problem eller haft samme problem?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vuf! Vuf! Vuf!!!!
  • #1   17. feb 2009 tyveri alarm?

• #2   17. feb 2009 nå på den måde. troede du mente jeg skulle bruge en tyveri alarm til at stoppe den hehe my mistake

det ville også være fint hvis hun kun gøede en gang. hun har sådan et gø der går lige ind i trommehænden og gør en sindsyg :o)

• #3   18. feb 2009 nej det er en svær situation, for din hund vil hellere ha dårlig opmærksomhed end ingen opmærksomhed! En hjælp for mange hunde der gør er et anti-bark halsbånd... Har faktisk et til salg, kig min ann. hvis du sku være intra smiley

• #4   18. feb 2009 plejer at gøre det samme som lonny s.
    der er jo forskel på hvordan hunden gør. og når koda er helt sikker på at der er nogen ved døren, går jeg ud og tjekker. for vores ringklokke virker heller ik, så det kunne jo være rigtigt:) og når jeg har gjort det så gør han ik mere..

Kommentér på:
Vuf! Vuf! Vuf!!!!

Annonce