Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • Eltavle slår fra - muligvis skifte sikring 1.100 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Gardin opsætning, 3 vinduer 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gravid hund
  • #1   17. feb 2009 en hund er ikke gravid men drægtig;o)

En hund er drægtig i ca 63 dage (så i skal have regnet frem fra parringstidspunktet). Man kan se det ved en scanning ca fra 28. dagen.

Men det er altså ting man normalt sætter sig ind i INDEN man får hunden parret

• #2   17. feb 2009 Kan da se på jeres profil at i har været igennem en drægtighed før....?

• #3   17. feb 2009 ja det ved jeg godt men når man ikke kan se om hun er kommet i løbetid når der ikke er noget tejn på det så er det lidt svær at ungåde det ja det ved jeg godt men det kan jeg ikke huske ps jeg sprte bare om det og jeg ville ikke ha dumme svar tilbage
    tak til greenhills-bulldogs og * Nina - med femilut *

• #5   17. feb 2009 ja det tro jeg nok hun er af vores hanhund for unger sige at de har set dem hygge

• #7   17. feb 2009 Jeg kan se at min Asta har hvalpe i maven :0) - hun blev parret 11- 12-13 januar - tyk er hun ikke - men med hvalpe - JA - og vi glæder os SÅ meget :0)

• #8   17. feb 2009 Abortsprøjten kan gives ind til 40.dagen.

• #9   17. feb 2009 ja vi har tænkt over det men vi ville ikke lige ha haft at det vores han hund som gik på hender jeg vil tro de har parets sig i begynden af feb

• #12   18. feb 2009 jubii endnu et ups blandings kuld, dem er der nemlig heller ikke særlig mange af.
    Så kan man jo bare håbe de er undersøgt for HD osv

• #13   18. feb 2009 hun bad pænt om råd ikke alt det negative pis nogle af jer kommer med, respektere dog andre mennesker det for meget i skal hakke hovedet af trådstarter hav dog lidt pli,

• #15   18. feb 2009 Gitte -negativt pis??? der bliver da svaret på spørgsmålet og givet gode råd

• #16   18. feb 2009 Gitte M: Det eneste "negative pis" er da det du har skrevet

• #17   18. feb 2009 Jeg giver Mette O ret der er alt alt for mange bl. hvalpe og tit brænder folk inde med dem, og så er de at de bliver solgt billigt til de forkerte mennesker...
    Ikke fordi jeg har noget imod bl. hvalpe/hunde men det er altd dem der bliver ladt i stikken.
    Kik ind på dyrenesbeskyttelses hjemmeside på deres internater der vælter det med bl. hunde, hvor er det trist.....

• #18   18. feb 2009 nogen må jo have følt sig truffen siden i svarer ,i siger jeres mening , hva jeg så osse lige gjorde.

• #19   21. feb 2009 hej gitte mange tak for hjælpen ja der er noen som komme med dumme svar men dem skal der jo også være plads til jeg kan fortelle sidse gang vi fik hvalp af sammer slagt der fik hun 8 stk og de var salgs klar i uger 29 og der sage vi til os selv dem kom vi nok ikke af med lige i denne tid men da der var gådet en uger så var aller hunde væk og det er ikke aller som bare kan komme og købe en hund af os for jeg er den tyber som kan se hvad det er for nogen folk som komme og der dem og jeg kan fortelle jer at jeg har kontagt med aller dem som har købt en af os og de er sunde og friske og lige maget om vi ikke lige hadet renget med hun skulle ha nogen lige nu så får vi dem ikke fjernet for det er ikke lige mig at gøre sådan noget og få hender steriliseret det er hun for ung til i nu

• #20   21. feb 2009 Nååh -så hun er for ung til at sterillisere, men ikke for ung til at få sit 2. kuld hvalp. Jamen det giver da osse meget mening.

• #21   22. feb 2009 host host

• Cecilie S
    Cecilie S Tilmeldt:
    apr 2015

Følger: 2 Svar: 3
    #22   5. apr 2015 Hej

• Cecilie S
    Cecilie S Tilmeldt:
    apr 2015

#23   5. apr 2015 Jeg vil godt vide kan man mærke om hunden er gravid jeg er ny til det. Plus så blir man vidst os lidt overrasket når man kommer hjem fra skole og så hvalpe

• #24   6. apr 2015 Cecilie - Hvorfor spørge i en 6 år gammel tråd, istedet for at lave din egen, hvis du ikke kan læse dig til det her? (:

• Cecilie S
    Cecilie S Tilmeldt:
    apr 2015

#25   7. apr 2015 Hvad mener du

Kommentér på:
gravid hund

Annonce