Jeg er så glad {{forumTopicSubject}}
Til jer der har fulgt Futtes historie:
Vi har været i kiropraktor med Futte i dag. Det var en opfølgningsbehandling på den første gang, som var for 14 dage siden. Første gang kunne kiropraktoren mærke, at Futtes bækken sad lidt skævt. Det er grunden til, at Futte svinger lidt udad med højre ben, når hun går hurtigt (skade fra uheld den 19.05.2008). Kiropraktoren satte bækkenet på plads.
I dag skulle hun så se, hvordan bækkenet havde det. Det havde sat sig skævt igen. Efter en halv times behandling kom hun til den konklusion, at Futte har udviklet så mange muskler i benene, at de beskytter bækken og hofte. Futte har siden uheldet skånet sit bækken ved at gå lidt underligt (svinge udad med det ene ben). På den måde har musklerne også bygget sig "forkert" op, så når Futte svinger udad med benet har det ingen betydning. Hun har ingen smerter, hun skal ikke have smertestillende mere, vi skal ikke gå til kontrol med hende mere og hun må leve et helt almindeligt hundeliv. Hun har ingen mén efter ledsygdommen "engelsk syge" og har nu kun det "handicap" at benet svinger lidt udad.
Vi fatter stadig ikke beskeden. Vi har altid været vant til at Futte var syg og skulle passes på. Fra den ene dag til den anden, er det hele ændret sig. Vi tør næsten ikke tro det. Det kildrer helt af glæde i min mave, når jeg skriver dette. Jeg fatter det ikke. Tør næsten ikke skrive det, men: JUBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!!! Vores kamp for at "redde" Futte er overstået.
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 159 Hunde: 1 Emner: 311 Svar: 6.944
nov 2007
Følger: 33 Følgere: 46 Hunde: 3 Emner: 182 Svar: 2.662
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 272 Svar: 1.110
Jeg er så glad