{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
643 visninger | Oprettet:

Og den... {{forumTopicSubject}}

døde officielt i nat................... Min elskede lille 'puter............... der hade kæmpet en lang, hård og sej kamp for at overleve den væmmelige-væmmelige virus som hade ramt den...............snøft.............R.I.P....

Hvad har det så med hunde at gøre....?.....

Jow ser i, mors pengepung gik jo HELT bag om dansen ved udsigten til endnu en giga udgift først i det nye år...

Misja skal til den årlige revaccination + ha renset tænder + i fuld nakose og ha taget status på begge hofter for HD........... Kan i høre punge runge hul og tom???................Jeg kan.........>_<..

MEN mine redsnigsmænd fra i nat kom dog med et STORT lyspunkt, de vil bygge en ny super 'puter kuns til lille moi..*S*....Det spare mig trods alt for ca. 50% af indkøbs prisen på ny 'pc'er...*ss*..

Hvo kommer det mæ hunden SÅ ind spørger du?

JOW, den af mine veninder hvis 'puter jeg låner indtil min egen nye får liv, lærte jeg netop ad kende takkede været min første hund Buster (rip)............^_=.............

Såååååh - måws bare se og finde det bedste i en skød situation..

God jul venner - MIN BLIVER DET I HVERTFALD, UANSET OM JEG SÅ SKA RÅBE TIL GUDERNE FOR AT BLIVE HØRT!!!....*LOL*....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Og den...
  • #1   20. dec 2004 Jamen dog et stort savn du må lide.....
    Et forslag - lav en oprettelsesdato på din kommende pc - der kan du altid gå tilbage til hvis du har mistanke om virus - alt du har fået ind siden sidste dato bliver slettet og vupti - klar igen. DET har virket for mig! jeg har også haft enormt med bøvl. Købte Norton Antivir - og indstallerede Adware og opdaterer næsten hverdag og renser.- og har så mine billeder i et D-drev hvis det skulle gå galt alligevel.
    Men det er bare et forslag jeg har brugt fra en af mine venner, som har virket for mig.
    Men pøj pøj og god jul alligevel


  • #2   20. dec 2004 Ja det er også et super råd Karin *S*

    Men når nu man er mig og min 'puter åbenbart VIL ha virus (har altid gjordt alt det der med opdatering og sikkerhed osv) JA så få man jo den eneste virus form der IKKE kan redde en puter hardisk for den lægger sig ind bag styresystemet og kan så ikke opdages af hverken virus scanner eller antivirus programmerne...

    OG den har altså lagt min 'puter HELT DØD - DØD som i kan ikke åbnes - kan ikke reinstalleres - formateres - renses eller nowet.....

    Alle i heldige kan læse om typen inde på bla. tdc's side om sikkerhed og forskællige virus, trojan, orme mv.

    En hacker gav mig en orm der brugte min outlook til at spamme andre med (fedt - NOT) og via baglæns søgen har jeg så fået denne virus af en anden lorte-nørd og den kan IKKE fjernes fra hardisken (med 98% sikkerhed) ...


  • #4   20. dec 2004 Naa Tanja, dertil er mit jule humøre da heldigvis forstort og solidt *GS*, jeg har jo også denne låne 'puter så længe jeg har brug for det så det bliver først i det nye år jeg går ned og kikker min bankrådgiver DYBT i øjenene *gs*

    Og ja, jeg fatter heller ikke hvad de får udaf at ødelægge det for andre med de der virusser og hvad der ellers er :o(((


Kommentér på:
Og den...

Annonce