{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.013 visninger | Oprettet:

Hvorfor går han i kattebakken? {{forumTopicSubject}}

Hvorfor bliver Ollie ved med at æde kattelort? .. Det er simpelthen så klamt, jeg har sagt NEJ! når jeg har taget ham i det, men det siver ikke ind på lystavlen. Nogen siger det er fordi han mangler kalk, men han får royal canin chihuahua foder, og det burde dække behovet gør det ikke?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor går han i kattebakken?
  • #1   13. feb 2009 Ved ikke om det er kalkmangel, men klamt er det. Sætte bakken op, så katten men ikke hunden kan komme til den....

• #2   13. feb 2009 Bandit elsker Hestelort! især hvis det helt frisk! han spiser det. Han kan også finde på at trille rundt i lort, han må jo syntes det lygter godt.

Tror mange hunde kunne finde på det, de har bare noget med lort.

• #3   13. feb 2009 Det er ulækkert, og han sys selv han er så lækker bagefter (: , det var da faktisk en god ide, så han ikke kan nå op i den .

• #4   13. feb 2009 Min hund har osse haft snuden i kattebakken og har også spist kattehøm hømmen.. Jeg blev ved med at sige nej. På en meget hård måde, for ku slet ikke tage det. nu gør han det ikke mere heldigvis, men men men... til gengæld er han begyndt at slikke kattetis. min kat har det nogengange med at tisse på noget tøj der lige er smidt på gulvet i et hjørne også går Manse hend og slikker det. så nu er det bare igen med at sige nej, men denne gang synes jeg godt nok ikke det hjælper med nej...

• #5   13. feb 2009 Klamme vovser vi har.. hehe

• #6   13. feb 2009 Meget klamme hunde! Puha da. ad (: Hahah .. Jamen hvis den nu er tørstig, efter andet end vand Hahah

• #7   13. feb 2009 Hehe ja. Det nok en slags dejlig sodavand for hunde. Dejlig smag.. mmm..

• #8   13. feb 2009 Fordi det smager godt..

Kattebakken må ud af hundens rækkevidde..

• #9   13. feb 2009 Ja det må virkelig være lækkert for dem, selvom det er klamt i vores øjne. men som sagt så kan jeg sagtens lade min kattebakke stå fremme nu. smiley

• #10   13. feb 2009 Hvis ikke hunden har fået indlært " nej " ( på den gode måde ) kan det være ligemeget med at bruge den kommando.

• #11   13. feb 2009 Jamen jeg har skam også Olivers to kattebakker stående fremme på gulvet. Og Luna går ikke i dem. Men da jeg fik Luna hjem og indtil vi flyttede, da Luna var 14 mdr gammel, stod kattebakken oppe på vaskemaskinen ude på badeværelset.

Jeg ved ikke om det er fordi hun ikke havde adgang til bakken det første år eller hvad, men hun har ihvertfald ikke været gået i bakken siden.

• #12   13. feb 2009 Der kan gå lang tid med komandoen nej når de går i bakken, men det vil lykkes på et tidspunkt. Jeg fik da afvænnet mine to nu himmelhunde af med at gå i bakken, men ak nu er problemet der igen med den lille ny. Men på med handsken igen og komandoen i en bestemt tone NEJ

• #13   13. feb 2009 Min hund, er en rigtig lortehund...Hun æder, alt fra...Heste, katte, høns, kaniner, harer, rådyr, fugle ...og hvad hun ellers kan finde ! Det er bare "guf"
    Jeg renser kattebakken, hver gang der er noget på den, og tjekker den mange gange dagligt...og hvis Dina så meget som kigger på den, siger jeg "Nej"
    Det har hjulpet, så hun har ikke fået gevinst der, i over ½ år.
    Udendørs kniber det noget...men hun tager åbenbart ikke skade af det. Hun har i hvert fald aldrig haft dårlig mave eller været syg, endnu !

• #14   13. feb 2009 Lea, han forstår når jeg siger nej i alle andre situationer!
    - jeg vil tage den til mig, men at sætte den væk fra rækkevidde, det er ulækkert.
    Taak for responsene

• #15   13. feb 2009 Harelorte er Ludwigs must!! :o/ adrk!! Når vi er ude og gå snupper han dem og inden jeg får set mig om har han gnasket den og slugt den! tosse

• #16   13. feb 2009 Basse er også vild med svigerforældrenes 2 katte bakker smiley også vil han bare kysse bag efter ad ad. og han forstår også nej på alle andre område, men lige her er det som han jæger en fugl elller noget, hjerne slå fra :s

• #17   14. feb 2009 Det er nemlig det, det gør Oliie også , han vil også frygtelig gerne kysse bag efter smiley

Kommentér på:
Hvorfor går han i kattebakken?

Annonce