{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
778 visninger | Oprettet:

anbefalinger af kennel (eng. bulldog) {{forumTopicSubject}}

Ja min kæreste og jeg er ved at vende en masse racer, for at finde den perfekte til vores familie og Noddie'drengen..

jeg har læst en del på den engelske bulldog, og vi vil gerne ud og snakke med en god kennel for at se om det er os,,
har tjekket kennellisten som bulldogklubben har, men det er jo svært at gennemskue kvalitet..

har i anbefalinger?

smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  anbefalinger af kennel (eng. bulldog)
  • #2   12. feb 2009 DFFD super..:)
    går nemlig meget op i at det er hund der ska passe til noddie, og os..:)

• #3   12. feb 2009 Qupios de har super gode hunde og de har vist nok 2 hvalpe tilbage lige nu

• #4   12. feb 2009 Tanja; vi ska slet ikk købe endnu.. Noddie ska blive lidt ældre først han er kun lidt over et år.. og så ska vi ha styr på vores nye hus.. og være sikker på raceb.

men jeg ka lige finde den kennel du nævner:D

• #5   12. feb 2009 På min hjemmeside kan du se de links jeg har det er dem jeg kan anbefale.

• #6   12. feb 2009 mette: tak:D

• #7   12. feb 2009 host

• #10   13. feb 2009 kenneth j< ja host host, Nu har man jo heldigvis forskellig mening om sundhed historie skal ind eller ikke ind på hjemmesiden. Nu har jeg d agået en hel del meget forskellige hundekenneler igennem, og kan sgu ikke lige finde deres sundheds historier, eller det er måske kun på bulldoggen det skal stå?
    Og kærer kenneth, du skriver selv de kan lide af HD, ja det kan alle hunde sgu da. Hvis man skal skrive alt hvad de "kan have" gud fader så bliver man jo aldrig færdig.
    Mine hunde har jo ikke fejlet noget så jeg KAN ikke skrive syge historier, selv om ikke bulldog glædelige gør det til trods for at de læser 1 ting på en hjemmeside eller hører noget. gab gab.

• #11   13. feb 2009 nu har jeg lige været inde på et par pom kenneler , og sørme jeg kunne ikke finde sundhedshistorie på dem, hvilket jeg syntes er meget relevant også.

• #12   13. feb 2009 Kenneth< er du sød og skrive havd DU mener der skal stå på en hjemme side?

• #13   13. feb 2009 jeg finder det tankevækkendene at det altid er folk der ikke selv har racen der bliver spurgt til der altid kan fortælle mest om racen....

• #14   13. feb 2009 Kenneth< Nu ved jeg ikke hvad i skal igennem med jeres race for at få dem alvsgodkendt, men desværrer er der ingen krav til bulldoggen udover en flad 2. præmie., ja det kan vi sgu blive enige om det er øv-øv.
    Når jeg har hvalpekøber gør jeg meget ud af at forklare alt om racen. og de får fortalt atl hvad hunden har været til dyrlæge med. Og de får en cd rom med luftvejsfotografering.
    Jeg vil ikke have sagt noget forkert om nogen eb kenneler i dk, så jeg nøjes med at sige at det nytter ikke at skrive det ene og det andet i sundheds og så gører noget andet. Jeg behøver ikke reklamerer stort med sundheden på mine buller. Eller hvad de KAN fejle. Jeg går meget op i vejrtrækningen på buller, og der står også et sted på min hjemmeside at de bliver luftvejsfotograferet inden de indgår i avl, det er noget der er vigtigt for mig. Men vi er jo alle forskellige.

• #15   13. feb 2009 no name< hvorfor har du ikke din eb her på hg?
    Jeg vil give dig ret i det med fødsler.
    Og nej der er INGEN krav på bulldog, KUN anbefalinger. Så det er folks samvittighed der bestemmer, desværrer.

• #16   13. feb 2009 lige i øjeblikket er bulldogklubben ved at foretage en sundhedsundersøgelse på vores racer, det er nu udsat til 1 marts fordi opdrætterne ikke gider værer med i det, pisse træls, for så vil dkk snart tror jeg trække regler ned over hovedet på os, istædet for vi kunne hjælpe os selv om hinanden.

• #17   13. feb 2009 Kenneth J > ha jeg tror du har ret i det med de "gamle" opdrætter. Men tro mig der vil komme et ramaskrig fra netop dem der ikke har udfyldt hvis dkk trækker noget ned over hovedet.
    Hvert år har vi en bulldog dag hvor vi udstiller i to dage. Da jeg stiller Åse siger dommern hun får også en 1 i dag, alle får 1. i dag det er jo bulldoggesndag, hmm ok det betyder at den dag kan folk bare komme med deres buller uanset hvad for de giver kun første. sikke noget p.. det er jo en udstilling som alle andre.
    Og så vil jeg da lige sige tak for de pæne ord.

Kommentér på:
anbefalinger af kennel (eng. bulldog)

Annonce