Hvad er det ved min hund? {{forumTopicSubject}}
Der åbenbart får ellers tilsyneladende velopdragede hunde til at tabe hovedet? Har nu 2 gange på 1½ uge stødt på sætningen: Det har den aldrig gjort før. Den første var en fransk bulldog han, der gik uden snor og pludslig kom farende over på vores side af vejen og ikke var særlig venlig.
Vi mødte 2 store amstaff hvalpe på 6 mdr, de ville jo bare lege, men var for voldsomme for min lille mand og her var det jo så mig der måtte sige at det havde jeg ikke set ham gøre før, da han blottede det ganske gebis og så meget farlig ud. Men tror egentligt ikke han var rigtigt vred.
I dag kommer der så et, ja undskyld sproget, stort skrummel af en hund galloperende hen mod os fra den anden side af en fodboldbane og den tromler lille Giz. Ejeren råber den gør ikke noget, slip den bare. Jeg havde fat i dens halsbånd. Slip dem nu bare, de vil jo lege. Ja tak, det skal jeg da lige love for, min var ved at blive mast til pandekage. 3 gange måtte jeg skille dem ad og ejer står der og siger at det har han da aldrig gjort før og det plejer ellers og være den der hører efter (der var en puddel med også). Det kan jeg jo ikke bruge til noget, få nu bare styr på dit lort, så får jeg styr på mit. Han blødte faktisk lidt fra lige over en negl.
Men hvad er det ved ham? Er det den lille strittende hale, det strittende ører, det at han stiller sig op og kigger meget interesseret, faktisk tager stand når han ser en anden hund, det han han har dækken på eller hvad pokker?
Han er i snor medmindre vi er et sikkert sted, for jeg ved nemlig at jeg ikke har styr på ham, han render ud på vejen og ind i folks haver osv hvis han kan komme til det og jeg kan heller ikke altid stoppe ham hvis han ser en anden hund.
jun 2007
Følger: 25 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 243 Svar: 8.270
Du har før fortalt om at der ikke var så mange andre som ham, og mange hunde var vilde... Så? Måske han ikke har lært ordenlig eller måske bare udenlandsk hundesprog?
feb 2008
Følger: 39 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 343 Svar: 3.610
Og så har han jo opret hale, det er så vidt jeg ved et stærkt signal
jun 2007
Følger: 25 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 243 Svar: 8.270
Gætter blot......
feb 2008
feb 2008
feb 2008
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 2 Svar: 119
så jeg følger lidt med her måske nogle der har nogle gode svar til dit inlæg jeg kan bruge
feb 2008
feb 2008
Hvad er det ved min hund?