Nordfyn - Rød perserkat fundet {{forumTopicSubject}}
I går aftes sad der den mest ynkelige og medtaget kat i vores indkørelse - Katten var sød men Åhh gud, dens øjne . De var så fyldt med betændelse og dens pels var så filtret - katten var udmagret men ellers håndterlig-
Den er kommet til dyrelæge det gjorde den ret hurtigt - men er der sket ingen der mangler en sød kat - den virker da til at have haft et hjem da den var utrolig snaksaglig
Og så vil jeg da lige rose dyreværnet for at de tager de falck / dyrelægeregninger til sig som sådan en kat her koster- Jeg vil aldrig lade sådan et skravl sidde sådan- men at man indlever den og dyrelægeregningen overgår betyder jo en hel del når dyret ikke er ens eget .
men puhaha sikke en mistat da
dec 2005
Følger: 30 Følgere: 29 Hunde: 3 Emner: 81 Svar: 2.516
Men har også oplevet at løbe ind i en forhudlet kat, som jeg ringede til min dyrlæge omkring. Min dyrlæge ringede så til falck som hentede den. Jeg har så efterfølgende fået afvide at katten er kommet hjem, og at den havde været forsvundet i 6 mdr...
feb 2008
Følger: 16 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 18 Svar: 382
aug 2007
Følger: 51 Følgere: 50 Emner: 376 Svar: 3.645
Missetatten havde brækket kæben så det var bedst at aflive den - men arme kat - det har da været en hård slutning -
jeg kunne ikke se noget øremærke -
feb 2008
Følger: 16 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 18 Svar: 382
aug 2007
Følger: 51 Følgere: 50 Emner: 376 Svar: 3.645
Nordfyn - Rød perserkat fundet