{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
631 visninger | Oprettet:

Dyrlæge visit.. {{forumTopicSubject}}

Jap så har drenge været hos Dyrlægen, og fået deres vacciner, helbredstjek osv.
Denne gang var der lige en vaccine mere på repetoiret, da der også var rabies.. Jap.. een planlægger nemmerlig at tage begge drengene med til Tyskland i August. "Lilleskiden" som snart skal omdøbes til "sugemallen" han har snart ikke en pløk i Kæ**** *gg*
Anyway gik det fjong, drengene er raske og rørige, og dyrlægen kunne se en tydelig forskel på Agge, siden sidst.. Til det bedre altså *s* Kiropraktore er altså at anbefale *s*
Der var ingen probs. med Agge, da dyrlægen skulle pille og stikke fingre op, både her og der..
Men "Lilleskiden" *looooooooooooooooool* se det var straks en helt anden sag.. Hun fik med nød lov til at tjekke gebisset, og han protesterede godt nok, da analkrírtlerne skulle tjekkes.. Men dette var ingenting iforhold til da han lige skulle have tjekket negle. *gg* han hylede og skreg, vred sig som en anden orm..
Og så havde han endda lige set Agge få "turen" (troede skisme adfærden smittede *gg*)

Jeg tjekker tænder på lilleskid hver dag, og piller ham i tærene ligeledes.. *gg* men sligt tager åbenbart tid, for den lille fyr at forstå, at når man er hund, så skal mennesker have lov til at rage een i hoved og r**.. !

Tror aliul ikke jeg vil være hund i mit næste liv !

Lilleskid er godt nok vokset, han vejer nu 23 kg, på tom mave *s* og måler omkring 55-56 cm. Har poter der er større end Agge.. Jow jow.. een påtænker at få en lille samtale med opdrætteren, for det er nok ikke en Weim een har invisteret i, nærmere en Grand Danoraner.. Jow jow man tænker sit *ss*

/Moster.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyrlæge visit..
Kommentér på:
Dyrlæge visit..

Annonce